G <3 C Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Var hos kvinnedoktoren i Tønsberg, utrolig koselig lege som var der! Kan absolutt anbefales! Han gikk grundig igjennom hele babyen, målte og forklarte. Satt til og med på 4D bildet, selv om vi bare skulle ha vanlig. Helt på slutten måtte jeg bare spørre om det var mulig å se kjønnet, er bare 14 uker på vei. Han sa at vi kunne prøve, og der var det INGEN tvil! Vi skal få en liten guttebaby! Storebror var veldig fornøyd med det, mellomsøster hadde nok helst ønsket en jente, men hun er fornøyd uansett.
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Ville nok ikke stolt 100% på det med kjønn enda, ikke for å legge noen demper, men frem til uke 16-17, så kan det vise seg å være feil, da kjønsleppene til jentene er veldig hovene på dette tidspungtet. Men utrolig moro å oppleve slik UL også da Har selv UL på neste onsdag, da jeg er 13+5, gru/gleder meg, håper det står bra til med den lille, men tørr ikke å gå inn for det lissom :-/ med tanke på hvor sent vi mistet sist, så kommer vi nok til å sitte med hjerte i halsen frem til vi har ungen i hendene våre.
G <3 C Skrevet 11. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2010 Nei, vet at man ikke kan stole 100% på det. Men for å si det slik, her var det tydelig! Vi fikk bildet av utstyret tatt nede i fra og opp, og den stikker LANGT ut. Legen sa at dette var veldig sikkert at det var en gutt. Var veldig nervøs før UL jeg også. Vi mistet i uke 9 sist gang. Var på UL i uke 8 denne gangen, men har ikke klart å slå meg helt til ro. Men nå, nå som vi så lillebaby vinket til oss, koste med morkaka, og vi hørte hjertelyden, så slapper jeg mer av. Lykke til med ul!
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 okey men da kan det nok stemme det da.. men kjønn er jo aldri et "must", hva enn det blir, så blir man jo stor fornøyd, bare det faktisk blir født, og får vokse opp Var på første UL i uke 6 denne gangen, bare for å avbekrefte tvillinger, gjorde godt å vite at det ikke var et nytt tvilling svangerskap tror ikke vi ville klart oss så bra da, enda vi sitter med hjertet i halsen nå også. Uansett, så har dere jo vært kjempe heldige med UL denne gangen :-D
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Gratulerer med så gog opplevelse på UL i dag, og gratulere med det som ser ut som en liten med tut:))) Klem fra meg
KmammaK Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Hihi, har ikke hørt noen kalle det en liten tut før! Artig benevnelse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå