Gå til innhold

Aylar Lie på medisinstudiet i Oslo?? Kan umulig stemme:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv begynt på profesjonsstudiet i medisin i Oslo og her går hun i alle fall ikke! Har liste over alle som begynner i år og navnet hennes er ikke der.

Tror nok det er medisin grunnfag hun skal begynne på, ikke profesjonsstudiet!

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10026352

Skrevet

Kan kanskje være naturmedisn eller noe? Har ikke de egen skole?

Skrevet

Hehe der har du det naturmedisin og homeopat er det muligens hun skal bli, men det høres kanskje mer kuult ut og si det er medisin hun skal studere??

Hønsehjerne Aylar!

Skrevet

Nå står det jo at det er første året, altså grunnfag. Skremmende at folk på profesjonsstudiet ikke kan lese.

dessuten heter hun ikke Aylar Lie hvis du lette etter navnet hennes, det er et artistnavn.

Go Aylar!!!

Skrevet

Hun heter Sharareh Dianati

Skrevet

Hehe, håper virkelig hun "flyter" gjennom studiet med toppkarakterer!

Jeg digger at folk som blir sett på som dumme beviser at de har en hjerne de også. Heier på Aylar ;)

Skrevet

Enig! Store pupper og lite klær betyr ikke alltid dum.

Skrevet

Tror nok ikke Aylar får broblemer med å komme seg gjennom dette studiet.

Men lurer litt på HI, siden hun skrev dette innlegget...

Skrevet

Hehe, hun sa jo at hun skulle gå medisinsk grunnfag da...

Og så? Hun kommer sikkert til å bli en kanon lege!

Skrevet

Sorry men Aylar lyver nok om hun mener hun er kommet inn på det 6 årige medisinstudiet, er i alle fall ikke i Oslo hun er begynt, men mulig det kan være i en annen norsk by, ellers var det en "nødløgn" siden hun skulle holde skjult at hun skulle være med på skal vi danse!

Skrevet

Må være populært i glamourkretser, leste akkurat et langt innlegg på bloggen til Linni Meister også hvor hun forteller at hun skal bli barnelege ;)

Synes jentene er tøffe jeg, masse lykke til fra meg!

Skrevet

Hørte på intervjuet på nett at det var medisin grunnfag Aylar skulle ta, det kan ikke sammenlignes med embetstudiet i medisin, men flere velger ta grunnfag for og få flere poeng i jakten på de prestisjefylte studieplassene! Jeg kjenner flere som har tatt medisin grunnfag og det er ikke så vanskelig og gjennomføre det uten og ha deltatt på så mange forelesninger!

Skrevet

Dessuten kan man flere steder ta grunnfag i medisin på private skoler, ikke bare på uio...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...