Gå til innhold

Jenta mi i magen har ikke vokst uke 29 pluss 3:0( Kan noen hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:0)

Har vert til gjevnlige kontroller gjennom hele svangerskapet pga høyt blodtrykk og hyperemisis.

Nå de 4 siste ukene har ikke jenta mi

i magen vokst noe særlig de sier hun ligger under minstemål og må gå til kontroller 2 ganger i uka.

Hun har vokst helt normalt frem til uke 26 så hva i alverden er det som skjer nå????

Jeg er kjempe redd!!

Hun var ca 7 cm i diameter når de målte hodet i dag noe som er veldig lite...og som ikke har blitt noe større på 3 uker(samme lege som måler)noen som vet hvor store de ca skal være i hodet nå?

Hun er symetrisk så hele henne er liten så det er jo veldig bra:0)

men mulig de må ta henne ut snart.... noen som har opplevd noe lignende??

Takk for alle svar:0)

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei. Stakkars, jeg ser at ingen svarer her på det du lurer på. Jeg vet ikke hva som har skjedd siden sist du var inne her og skrev dette, men håper at alt er som det skal med deg og den lille. Jeg har også fått beskjed om at babyen er liten, og i morgen skal jeg til en ekstra ultralydkontroll for å sjekke hvordan det står til inni der med lille snupp. Hun har hatt fin hjertelyd hele veien og hun gjør godt fra seg med spark og bevegelser. Men man blir jo livredd, som du skriver. Håper å høre fra deg om hvordan ting går nå og hva som har skjedd!!

Klem

• 1 år senere...
  • 6 måneder senere...

Hei.

Jeg er i uke 32 og mitt barn ikke vokst siden uke 30. Jeg forstår godt dine bekymringer. Helt forferdelig å gå gravid med et lite barn som ikke vokser. Har vært på ultralyd flere ganger og regner med at de setter i gang fødsel denne uken. Hos meg så vet de ikke hvorfor barnet har stoppet å vokse. Sender deg masse varme tanker og håper det går bra med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...