Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 15 dager igjen til termin, men er så sykt lei av å gå gravid nå at det nærmer seg en depresjon.. Føler meg stygg, ubrukelig og sliten, og det er sånn at jeg vet ikke om jeg gidder dette lenger.. Fæle tanker og følelser.. Har gledet meg til å hilse på den lille, men nå er det nesten som om det kan være det samme med hele greia..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære engleving!! Snakk med jordmor!!! Hvis du føler for det kan hun få deg videre til samtale med en gang, for de prioriterer gravide. Og det er ikke noe psykolog du nødvendigvis blir henvist til, men en psykiatrisk sykepleier som er vant til å snakke med gravide. For det du føler er så veldig vanlig:) Klem

Skrevet

PS! Gravide blir prioritert, så da det du beskriver skjedde med meg sist svangerskap fikk jeg time til samtale samme uke!

Skrevet

Gjør som det foreslås over her, søk hjelp! Den er der ute :) Selv har jeg vært deprimert hele svangerskapet, og har nesten 3 mnd igjen :( Skriver blogg for å prøve å sortere tankene.

Ta gjerne en titt om du ønsker:

http://hormontrollet.wordpress.com/

Skrevet

Takk for at dere svarer, det kjennes bedre bare å vite at man ikke er alene som føler det sånn.. Det skal jo bare være lykke dette her liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...