rosa og en blå Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 ? skal nå ut og finne tapet som vi kan male på.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Jeg har aldri likt det, heller ikke det var "in". Bedre å finne en tapet man er fornøyd med i seg selv, enn å male over den etterpå.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Jeg har ikke peiling på hva som er inn eller ut, men min tante som er veldig interiørbevist og dyktig på det området driver å pusser opp leiligheten sin, hun har i hvertfall brukt miljøstrie eller hva det nå heter da ( malbar tapet med noe mønster i hvertfall). noe i rokokko mønster i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Man får fortsatt kjøpt strie med forskjellige mønster og strukturer. Var selv å kjøpte i helgen som var. Hvorvidt det er inn eller ikke skal ikke jeg si. Jeg syns det er greit alternativ på f eks barnerom.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Vi har byttet ut miljøstrie med panelplater. Mindre jobb og mye penere:-)
Himmel og hav Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Jeg ville ALDRI tapetsert med miljøstrie igjen, med mindre de har lagd en variant som kan strippes. Etter 14 år i en leilighet med mønster og struktur på alle vegger er det nå en rein fryd å bo i et hus med flate vegger. Det er utrolig stor jobb å bli kvitt strukturen igjen om du blir lei av den. Da ville jeg heller ha kjøpt en vanlig tapet med struktur som du kan rive av veggen igjen, eller male over, når du er lei og vil ha noe annet.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Strippes? hva mener du med det?? de miljøstripene jeg har sett på er veldig lit mønster, og mønsteret stikker ikke ut.
Himmel og hav Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 "Strippes" er at du kan dra av det ytterste laget på tapeten, slik at bare baksiden sitter igjen og du kan tapetsere over på nytt. Det er sikkert mye fint i miljøstrier. Bare se for deg at det mønsteret du velger skal være på veggene dine de neste 15- 20 åra. Jeg ble drittlei, men det er det jo ikke sikkert at du blir :-)
rosa og en blå Skrevet 11. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2010 HI her -er skikkelig redd for å velge feil. er veldig dårlig til interiør og sånt.
lille frø, mor til to Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 He he... Det er skikkelig ut!! I dag er det glatte gipsplater som gjelder. Finn gjerne en tapet du kan bruke på en vegg. Ellers er malte vegger i jordfarger veldig fint. Man kan også ha grov panel som man beiser på en vegg. Men kjøper du miljøstrier blir det som å kaste pengene ut av vinduet.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 Miljøstrie kan man strippe, i alle fall dagens. Det som IKKE kunne strippes for mange år siden, var sånn glassfiberstrie. (som vi dessverre har i flere av rommene på huset vårt - etter forrige eiere. Drømmer også om flate vegger....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå