Gå til innhold

Barnevakt for første gang i kveld :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld skal vi på kino og tante skal passe gullet vårt :-) Er spent på hvordan det går. Jeg vet at babyen har det fint, er mer spent på hvordan jeg reagerer. Om jeg klarer å slappe helt av, la være å sende sms under filmen etc ;-)

Blir vel borte 3-4 timer pga lang film,

Han er forresten 11 uker. Synes det er på tide nå at vi begge kan være borte en kveld i ny og ne, og øve på at han etterhvert også kan være uten mamma og pappa en hel natt, selv om jeg foreløpig synes det er en smule ubehagelig ;-)

Hvordan var deres første gang med barnevakt og hvor gammel var baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde barnevakt over natta for første gang da mini var 6 uker. Det fikk kjempe fint, var verre for meg enn for han:)

Lykke til, kos deg i kveld! :) Det fortjener du! :D

Skrevet

kos deg masse i kveld;) hadde barnevakt når snuppa var ca 7 uker;) grudde meg i hel siden vi visste om det en god stund i forveien, skulle på konsert. Men det gikk helt fint og hun koste seg sammen med besteforeldre og tantene;)

Skrevet

hadde for første gang barnevakt til lillemann da han va 7,5 mnd. å d va bare for 4-5 tima på kvelden når han sov. foreldra mine som satt barnevakt.

e har vel ikke klart å vare fra han ei natt. men d e nå bare slik e e. men vi fikk besjed fra helsesøster at vi måtte la noen passe han for noen få timer på dag slik at at lærer seg å være uten oss til han skal bejynne i barnehage i januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...