2010 Mammaen Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 I kveld skal vi på kino og tante skal passe gullet vårt :-) Er spent på hvordan det går. Jeg vet at babyen har det fint, er mer spent på hvordan jeg reagerer. Om jeg klarer å slappe helt av, la være å sende sms under filmen etc ;-) Blir vel borte 3-4 timer pga lang film, Han er forresten 11 uker. Synes det er på tide nå at vi begge kan være borte en kveld i ny og ne, og øve på at han etterhvert også kan være uten mamma og pappa en hel natt, selv om jeg foreløpig synes det er en smule ubehagelig ;-) Hvordan var deres første gang med barnevakt og hvor gammel var baby?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 hadde barnevakt over natta for første gang da mini var 6 uker. Det fikk kjempe fint, var verre for meg enn for han:) Lykke til, kos deg i kveld! Det fortjener du!
Aini Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 kos deg masse i kveld;) hadde barnevakt når snuppa var ca 7 uker;) grudde meg i hel siden vi visste om det en god stund i forveien, skulle på konsert. Men det gikk helt fint og hun koste seg sammen med besteforeldre og tantene;)
mammas skatter <3 Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 hadde for første gang barnevakt til lillemann da han va 7,5 mnd. å d va bare for 4-5 tima på kvelden når han sov. foreldra mine som satt barnevakt. e har vel ikke klart å vare fra han ei natt. men d e nå bare slik e e. men vi fikk besjed fra helsesøster at vi måtte la noen passe han for noen få timer på dag slik at at lærer seg å være uten oss til han skal bejynne i barnehage i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå