Nybakt mamme til prins<3 Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Jeg har fått masse klær til mitt lille gull av ei vennine.. Så det jeg lurer litt på er om det er for tidlig å vaske disse og legge dem klar i stellebordet?? Jeg er i uke 29. :-)
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Tjoho! Jeg er 29+3 og begynte vaskingen i går Er sykemeldt så går nå her og kjeder meg... Dessuten så kom storebror 8 uker før termin, så da er vi litt forberedt dersom lillesøster bestemmer seg for det samme.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 jeg er 28+2 og har vasket sengetøy,gulpekluter,vaskeduker og vognpose jeg:) klærne har jeg ikke begynt på enda...planen er å være sånn ca ferdig i uke 37 da storebror kom i den uken...vet jo aldri...og formen er ikke akkurat stigende kan man si så like greit å rote seg ferdig tenker no jeg;) kos deg med vasking og bretting;)
Nybakt mamme til prins<3 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2010 Hehe, takk for det! Skal kose meg skikkelig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå