Gå til innhold

Noen som har lyst til å tippe kjønn?

Anbefalte innlegg

Jeg er jo ikke så langt på vei enda, bare 10 uker, men er allerede ganske så nysgjerrig på hva som ligger i magen :-)

Har prøvd å lese litt om symptom både her og på andre nettsider, og finner stort sett fullstendig motstridende "fakta" om hva det ene og det andre tyder på. Så nå tenkte jeg å høre hva dere som kanskje har opplevd litt av det tenker.

Jeg er trøtt, trøtt, trøtt. Spesielt ettermiddag og kveld. Har ikke sjanse å få gjort noe som helst etter kl 12 egentlig. Slapp og dårlig, nesten feberfølelse i kroppen.

Jeg er også ganske kvalm denne tiden på døgnet. Kvalmen blir liksom verre og verre utover dagen. Starter morgenen med god appetitt, og så går det bare nedover. Det rare er at jo kvalmere og trøttere jeg blir, jo mer våkner en uforklarlig hunger på alt av mat. Så jeg går her og spiser og blir kvalm, og må spise enda mer og bli enda kvalmere osv. Utrolig frustrerende. Men har til nå ikke vært så kvalm at jeg har spydd. Når det gjelder hva jeg liker, er det stort sett alt. Søtt, surt, salt...alt går ned. Og alt gjør meg kvalm.

Er oppblåst i magen. Ser ut som om jeg er fire-fem måneder på vei når jeg "slipper alt løst". Og jeg kan dessverre ikke skylde på babyen. Det er enten luft eller flesk. Kan ikke huske at denne magen kom sprettende frem slik i mine tidligere svangerskap. Men jeg kan jo huske feil...

Kvisete panne.

Temmelig aggresiv.

Øh...kommer ikke på mer.

Ikke så mye å legge til grunn, kanskje, men moro å høre hva dere tror.

Fortsetter under...

Jeg var ganske lik som deg i forrige svangerskap da jeg ventet lillegutt. Så kanskje det er en liten gutt? Eneste forskjell var at jeg hadde dårlig matlyst, så spiste ganske lite. Sure ting var mest fristende. Var kvalm og uggen, men aldri så ille at jeg kastet opp..

Nå føles det foreløpig litt annerledes, men er jo bare 4+5 i dag.. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...