økln Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Er rimelig sikker på at el er over for denne gang, men noe "slim" har jeg ikke hatt.. Leser overalt at dette er av de sikreste tegnene på el. Hadde derimot masse smerter i noen timer i nedre del av magen lørdagskvelden. Det er "nok", ja? vet ikke om syklusen har kommet skikkelig i gang ennå, har bare hatt en naturlig mens etter 6 år på pillen.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Nei, man må ikke ha el-slim. Eller... om man har det, så er det ikke alltid like tydelig.
tossen Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Lurer på dette jeg også. Det nærmeste jeg hadde noe som kan kalles det i forrige periode var 9 dager før IKM. I så fall har jeg jo kort lutealfase og leser nå om hvor negativt det er... mister litt motet av og til når man leser her inne Ble gravid på 2 og 3 forsøk med mine to første så jeg har jo håp om at det skal gå fort denne gangen også, er i 3pp nå. Lykke til, med eller uten slim...
BettyBoob Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Jeg har aldri i mitt liv lagt merke til el-slimet før i forrige mnd og nå denne mnd. Nå var det så tydelig at jeg ikke kunne unngå å se det selv om jeg ikke "lette" etter det. Merkelige greier
Krokodillemor Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Jeg tror ikke alle merker noe til eggløsningsslim. Det er vel det samme som at noen har masse utflod mens andre er plaget med tørr skjede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå