Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 16. august 2010 #51 Skrevet 16. august 2010 Gratulerer, Carina Litt artig at vi skulle bli gravide på likt...i å med at vi mista på likt i vinter. Denne gangen skal det gå rette veien for oss begge - okei?!!! Masse lykke til
Carina har to små gull Skrevet 21. august 2010 Forfatter #52 Skrevet 21. august 2010 Ja denne gangen skal det gå bra Takk for alle gratulasjoner. Har vært i kroatsia å kosa meg ei ukes tid, har vært bare herlig. Bortsett fra matforgiftning og influsensa på hjemturen. Håper dere alle kommer etter snart om dere ikke allerede er komet etter
Nivea30 Skrevet 21. august 2010 #53 Skrevet 21. august 2010 Gratulerer og lykke til med den voksende magen:)
Mamma's Magic Skrevet 22. august 2010 #54 Skrevet 22. august 2010 Å så bra, gratulerer!! Jeg har akkurat fått ei jente (etter to aborter og til sammen ett år med prøving, kanskje ikke sååå lenge, men lenge nok for meg), og har under hele svangerskapet vært jevnlig inne på bli gravid for å se hvordan det går med deg og et par andre. Så det var jo bare kjempekoselig å lese at du hadde blitt gravid!!! Masse lykke til, og bare insister på ultralyder, det gjorde jeg. Jeg var inne i uke 7, 9, 10 og 12, og for oss gikk det kjempebra, det gjør det for deg denne gangen også. Klemmer fra
Vårbarnet med to små Skrevet 22. august 2010 #55 Skrevet 22. august 2010 Gratulerer så masse! Kjempekoselig lesing! Jeg har hatt en liten pause herfra de siste ukene, men idag var jeg visst tilbake igjen. Og da leser jeg at både du og meg og lille snuppis er gravide! Håper veldig at alt går bra med dere!!! Jeg tar VELDIG gjerne imot babystøv akkurat i disse dager Håper at vi sees på 1.trim om et par uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå