Gå til innhold

JEG ER GRAVIIIID!!!!!!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer!

Det går nok bra denne gangen:) Det eneste man får gjort uansett er å tenke positivt. (Letter sagt enn gjort).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Unner deg dette veldig masse! Kos deg med det positive svaret!

Skrevet

Gratulerer så myd Cariana81 !!! :o) Lykke til videre!

Skrevet

JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU:)))))))))))))))))))))))

Endelig ble det din tur igjen Carina! Gratulerer såååå masse!!!!!!!!!!!!

Måtte det gå veien for dere denne gangenXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Nå håper jeg bare at J 76 og meg og lille snuppis følger etter deg snart også:) Stor klem

Skrevet

Gratulerer så mye Carina! Så kjekt at det var din tur nå!!

Ønsker deg masse lykke til med spiren i magen :)

Skrevet

Gratulere så masse :-) Kryssa fingrane for at spira klora seg fast i 9 mnd :)))

Skrevet

Så fantastiske nytheter ;-D

Grattulere så mye - HURRA ;-)

Skrevet

Kjære, kjære carina vennen min :):):)

Så utrolig glad jeg ble på dine vegne, tørker noen gledestårer for deg nå, snufs, hehe!!! Denne gangen er jeg sikker på at det går bra, kos deg og nyt graviditeten!!! Stooooooooooor varm klem fra meg :)

Skrevet

Noe sa meg at jeg skulle gå inn her og lese nå, og jaggu var det ikke noe å lese!!!!! Herregud, så glad jeg er på dine vegne!!!! :D

Sender masse positive tanker til deg nå, denne gange beholder du spiren din i 9 måneder og føder en frisk og nydelig baby! <3

Åh, endelig! :D

Mange gode klemmer fra meg

(som går over i uke 30 på lørdag).... :D

Skrevet

Carina, det er fantastiske nyheter! Gratulerer så MYE og lykke til de kommende månedene!

Skrevet

Gratulerer så supermasse:)

Skrevet

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!! Endelig ble det din tur!

For en deilig nyhet denne morgen. Masse lykke til Carina, dette har du virkelig fortjent!

Stor klem fra

Skrevet

Å dere er så herlig hele gjengen :) Tusen tusen takk skal dere ha :)

Kjenner je nesten blir litt rørt her jeg sitter.

Bekymringene har allerede kommet de, kjenner jeg prøver å fortrenge hele greia og klarer ikke glede meg helt enda. Er jo enda tidlig og mye kan skje. Men satser på at det går bra. Så lenge jeg kjenner at det skjer noe der nede må det jo bare være positivt :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Kjææææære deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GATULERER!!!!

Dette var fantastiske nyheter Carina! Krysser alt jeg har for at alt går på skinner for deg denne gangen. Hadde en sterk følelse av at du ble gravid denne mnd, så det overasket meg ikke at det stod gravid på deg hehe.

Masse lykke til, skjønner du er engstelig, det var jeg og frem til uke 12, men med god oppfølging og mange ul ble jeg beroliget. Nå blir du nok godt ivaretatt. Stooor klem fra meg og lille Alexander som nå sover søtt i sin lille vugge (snart en mnd gml alt, du verden som tiden flyyyr)

Skrevet

Tusen takk Katta :) Syntes du nettopp var her inne på bli gravid jeg,,, tia flyr fort ja. Blir nok å kose meg litt mer med svangerskapet etterhvert.

Skrevet

Åhh... gratulerer så mye Carina :) Denne gangen skal det gå bra! Ønsker deg masse lykke til :D

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye Carina :D :D :D D Er veldig glad på dine vegne, dette fortjener du virkelig :)) !! Ønsker deg all lykke til med graviditeten og så må du ta godt vare på den lille spiren i magen :)

Skrevet

Å, DETTE var kjekk lesning! Har jo sett deg her inne helt siden jeg kom inn, og har fått med meg at du har hatt mye motgang. Gratulerer med spiren!!! Ønsker deg alt godt videre :-)

Skrevet

Tusen takk skal dere ha... Måte bar ta en ny test idag og idag var streken mye sterkere. Kan jo hende at jeg er noen dager kortere, men holder meg til ut fra da jeg skulle hatt mensen. 4+4 idag og dagene går treeeegt.

Skrevet

Saa fantastisk!!! Gratulere saa utrolig masse!!! For en foelelse det maa vaere... Skal krysse fingre for deg, og haaper virkelig alt gaar kjempebra! Lykke til!!!

Maa ogsaa spoerre deg om den Vitex'en og Sink'en du snakker om. Sinken er grei, men hva er Vitex? Hvorfor fikk du anbefalt dette her og hva gjoer det? Kjoepes det paa helsekost eller apotek?

Er plaga med masse spotting selv, men har aldri faatt hverken greie paa hva det kan komme av eller hjelp og tips for aa behandle det. Saa kanskje jeg burde proeve? Og hvis i tillegg jeg kan vaere saa heldig som deg da, saa JA! Jeg har lyst til det altsaa!

Kos deg masse med spira di og

Skrevet

Oida... kom borti en knapp...

hvertfall LYKKE TIL!!!! -skulle jeg si:) Gleder meg paa dine vegne:)

Skrevet

gratulera so masse=)=)=) no skal det gå bra=)=)

Mange goe klemmar=)=)

Skrevet

Gratulerer så masse Carina81!!!!!!!!!

Har jo fått med meg den lange veien din mot dette målet, og syns absolutt dette var deg vel fortjent!

Som du selv skriver så riktig.....først bekymrer man seg for graviditet og alt det der, og når man ENDELIG blir det, begynner andre bekymringer....sånn hadde jeg det også.

Nå får du jo tett oppfølging, og mer får man jo ikke gjort....om noen uker skal vi nok se at du sliter med kvalme og lukter og andre ting;-)

Gratulerer så masse i alle fall!!!!!

Skrevet

Så fantastisk!!!

Gratulerer så utrolig mye, det er vel fortjent:-)

Blir spennende å følge med deg fremover:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...