Carina har to små gull Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Kom hjem fra ferie igår kveld og kom til testene mine som lå i skapet. Klarte å holde meg til idag for å teste. Måtte først ta en el test bare for å få litt spenning i det. Knall positiv. Fant fram billig strimmelen gr. test og den ble positiv, men ikke fullt så sterk strek, men veldig godt synlig. Har ikke gått helt innpå meg enda, men det kommer vel etterhvert. Håper virkelig jeg har marginene på min side denne gangen. Vil ikke miste flere nå. Etter en dødfødsel i uke 19 i feb-09 og en MA i uke 8 i nov -09 håper jeg virkelig at det er min tur nå. Har hatt veldig til murringer i en uke nå, kanskje litt mer. Hatt bittersmå blødninger som nå ser ut til å ha gitt seg. Brystene begynner å bli ømme, kjennes ut som jeg får strøm i de til tider. Og så har jeg vært marge trøtt siden før helga. Trodde det kom til å ta tid dette her siden jeg har vært plaget så mye med spotting det siste året. Kort lutealfase på 9-10 dager. Så denne pp har jeg gått på vitex og sink og ser ut som det har hjulpet meg masse. For spira den satt den!!! Så kjære spottere: Det er håp for dere også. Anbefaler vitex. Ikke sikker på det er det som er årsaken til at jeg er blitt gravid, men jeg tror nå det. Skulle inn til utredning i september , men hpåpre vi slipper det nå. Så da begynner bekymringa for å miste. Men jeg skal heldigvis inn til ul i uke 7 og fortserdiagnostikk i uke 12 så blir å få tett oppfølging. Blir nok å holde meg her inne, tør ikke helt å ta steget videre riktig enda også trives jeg jo så godt sammens med dere jenter her inne. Sender en haug med babystøv................................................................................................................................................................................................. Kjenner jeg begynner å bli litt gira nå, og måtte bare kvalmen komme og alt av symptomer, alt er velkommen så lenge jeg får beholde spira mi
Krokodillemor Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Gratulerer så mye med graviditeten! Jeg håper det er din tur denne gangen :-)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Gratulerer så mye Så det ble en liten feriespire på deg
GoodFeeling Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Gratulerer så mye !!! ;O) Håper spira har klort seg fast
Musemor med tre søte små Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg glad Denne gang kommer spiren til å sitte der i 9 mnd.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Jippiiiii!!!! Ååå, nå ble jeg sååå glaaad!!!! :D:D *tørker en tåre* ENDELIIIIG CARINA81!! *subber rundt i babystøvet og gliiiiiser*
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Oi...glemte en ting.. GRATULERER!!!!! :D:D:D:D
*Ønskergjerne* Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 GRATULERER til deg!! Endelig er det din tur :D *kaster meg i babystøvet og kaster det rundt meg **** :)
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 Gratulerer so masse masse!!! ) No er det verkeleg din tur, spiren må berre klore seg godt fast! Lykke til!
Jippi-77 Skrevet 11. august 2010 #13 Skrevet 11. august 2010 Gratulerer og kjempe masse lykke til videre i svangerskapet )
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 11. august 2010 #14 Skrevet 11. august 2010 Gratulerer fikk selv positiv sykehus gravid test og digital test:=) lykke til videre!
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 11. august 2010 #15 Skrevet 11. august 2010 Ååååååååååååååååååååååååååå, skjønne herlige Carina! Nå ble jeg UTROLIG glad! Gratulerer så inderlig mye, helt fantastisk dette! Ønsker deg lykke lykke lykke til, og har masse tro på uendelig lykke for din del nå! Kommer til å savne deg her inne da.... Får satse på at jeg følger etter deg snart! Tusen gratulasjonsklemmer fra
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. august 2010 #16 Skrevet 11. august 2010 Føyer meg inne i rekken av alle gratulasjoner over her:) Nå ble jeg bare så utrolig glad på dine/deres vegne:) Er det noen som fortjener medgang nå, så er det deg:) Etterhvert kan du ta deg en tur innpå Gravide slitere, der er det mange med ulike historier:) Mange mange varme klemmer ga meg:)))))
Lillemy36 Skrevet 11. august 2010 #17 Skrevet 11. august 2010 Gratulere så mye med spire, håper virkelig den vokser seg stor og sterk i 9 mnd:-) Det var dere vel unt:-)) Lykke til, håper vi andre kommer etter SNART!! :-)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 11. august 2010 #18 Skrevet 11. august 2010 Gratulerer så masse <3 Stor klem
Carina har to små gull Skrevet 11. august 2010 Forfatter #19 Skrevet 11. august 2010 Tusen tusen takk skal dere ha Har regnet meg frem til termin 20 april om jeg skal regne at jeg har en 28 dagers syklus. Tror kanskje jeg hadde el tidligere, men er ikke sikker. Håper dere alle kommer etter snart Går i en sarlig rus idag
Petrine +spire=❤ Skrevet 11. august 2010 #20 Skrevet 11. august 2010 Johoooo GRATULERER!!!! Håper spiren har gravd seg godt fast. Masse lykke til =)
..snøklokke.. Skrevet 11. august 2010 #21 Skrevet 11. august 2010 Gratulerer!! Og lykke til videre:))
J -76 Skrevet 11. august 2010 #22 Skrevet 11. august 2010 Kjære Carina så FANTASTISK!!!!!!!!! Gratulerer så mye - endelig er det din tur! Sier som Tirilgril: kom og hils på oss inne på gravide slitere forumet, veldig hyggelig og trygt. STOR KLEM
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. august 2010 #23 Skrevet 11. august 2010 Jeg selv har bursdag 21. april kjære deg, fin tid å ha bursdag på venter du til den 21. eller lengre får du en liten tyr....... mange varme klemmer fra meg
endelig gravid :) :) !! Skrevet 11. august 2010 #24 Skrevet 11. august 2010 GRATUERER så glad på dine vegne .....
Carina har to små gull Skrevet 11. august 2010 Forfatter #25 Skrevet 11. august 2010 Takk skal dere ha Er ennå litt uvirkelig. Kjennes egentlig ut at jeg skal begynne å blø har hatt veldige stikkninger idag. Men vet det er normalt, men man bekymrer seg jo hele tia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå