håp69 Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Er 41 år og har nettopp fjernet kobberspiralen. Har 3 "store" barn fra før, den yngste er 12. Har ikke hatt problemer med å bli gravid før, men er veldig spent nå, på hvor stor muligheten er ift alderen. Noen som har lignende erfaringer?
JenteOgGutterMamma! Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Hei! :-) Vil bare si at du nok har store muligheter med å bli gravid! :-) Ble selv gravid på 1 forsøk da vi aktivt prøvde på det når jeg var 41, og vi fikk lilleprinsen for akkurat 1 år siden! :-) Nå er vi inne i vår 1pp og har nettopp fyllt 43, så hååper at det klaffer like lett denne gangen! :-) Lykke til og klem fra
JenteOgGutterMamma! Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Hei igjen! :-) Ville bare oppdatere med at jeg fikk positiv graviditestest i dag, så her klaffet det på første forsøk! :-) Håper at spiren sitter godt i 9mnd! :-) Håper du kommer etter om ikke altfor lenge! :-) Klem fra
håp69 Skrevet 16. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2010 Hei! Så hyggelig å høre! Jeg har nok ikke vært like heldig som deg. Fikk mens dagen etter fjerning av spiral, én uke for tidlig. Håper vi lykkes raskt, selv om jeg ikke tør å ha for store forhåpninger. Lykke til fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå