Prøverpånytt! Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Vi prøver på nr fire og jeg har kun hatt besøk av tanta en gang siden vi fikk sistemann på 7 mnd. Jeg fikk mensen tilbake den 7.juli og har til vanlig sykluser på 32 dager. Nå er det 35 dager siden sist, men jeg vet jo at syklusene kan være ustabile etter fødsel, men jeg var sikker på at jeg var gravid denne gangen. Har hat utrolig mye murringer i magen de siste dagene, men ikke tantebesøket har ikke kommet. Hatt vannaktig utflod slik jeg pleier å ha når jeg er gravid og har vært både kvalm og trøtt de siste dagene, derfor ble nedturen enda større da testen var negativ. Jeg prøver å tenke at vi har god tid siden minste er liten osv, men er bare irritert på duste kroppen som lurer meg sånn og som ikke er kommet tilbake til vanlig dur igjen. Jeg har til vanlig veldig regelmessige sykluser. Så nå furter jeg litt og er bare litt nedfor...vet jo at mange prøver veldig lenge, men jeg vil få det til nå! Hvor lang tid tar det før kroppen er tilbake i rute igjen? Trenger masse positiv oppbacking sånn at jeg kommer meg ovenpå igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå