*tru* Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Hadde IKM et sted mellom lørdag og mandag. Gått på pillen, så jeg har ikke helt oversikt over syklussene mine enda. Tok en test tirsdags morgen som var veldig svakt positiv. Men samtidig begynte jeg og blø. Først litt, men etterhvert utover kvelden blødde jeg enda mer, så ingen tvil om at det var TR. Riktignok ikke så sterk som den pleier være. Har hatt veldig mange symptomer, så veldig skuffende at TR kom altså. Største symptomet mitt, som jeg regnet som ganske sikkert var den hyppige tissingen min. Alle andre symptomer tenker jeg kan være inbildning, så de har jeg ikke grunnet så veldig over. Men så i morges tok jeg en ny test for å være sikker. Den ble negativ. La jeg goviljen til kunne den positive streken skimtes. Men herregud, man ser det man vil se.... Det som bekymrer meg nå er at jeg fortsetter med den tissingen min. På en normal dag er jeg vel på do 5-6 ganger i løpet av en dag. Nå er klokken litt over 11:00 og har alt vært å tisset 6 ganger. Og det er ikke sånn urinveisinnfeksjons-tissing, der du må veldig på do og bare klarer å skvise ut noen dråper. Neida, det er full blære hver gang. Så da lurer jeg på om noen her har noen ide om hva det kan være? Tror som nevnt ikke at det er urinveisinfeksjon... Legen min har ferie, så jeg får ikke spurt henne. Dette bekymrer meg litt.... Siden det ikke er graviditet, må det jo være noe annet???
Ane +G 02+ ønsker spire 2010 Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Hei ! Jeg har opplevd det samme som deg. jeg har også fått svake positive tester, så har jeg fått mensen samme dag eller noen dager senere. hele tre ganger har jeg blitt lurt av postive tester og symptomer, og etterpå fått mensen. dette heter kjemisk graviditet. egget befruktes men fester seg ikke godt nok . men fordi egget romsterer rundt i livmoren og prøver å feste seg, begynner hcg å produseres og gjør at man får symptomer. det kan være dette som har skjedd med deg. det kan ta litt tid før hcg verdiene synker helt , så derfor kan det være sannsynlig at du kjenner symptomer fortsatt,som hyppig vannlating. men jeg håper at blødningen ikke var mensen , og heller en sen festeblødning og du tisser ofte fordi du er gravid ! lykke til
*tru* Skrevet 13. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2010 Tusen takk for svar Dette er veldig frustrerende... Godt mulig det er som du sier, kjemisk graviditet.... Blødde kun i 3 dager, og mye mindre enn normalt, men såpass mye at jeg ikke tror det kan være en festeblødning. Driver fremdeles på med den tissingen. Holder på å gjøre meg gal.... Hvis det er som du sier, at egget romsterer rundt inni der, vil det forsinke neste el?
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Jeg har det sånn også! Etter at jeg sluttet på prev må jeg tisse støtt og stadig... Jeg har ALLTID og da mener jeg alltid, hatt selskapsblære. Sånn er det ikke lenger og jeg er ikke gravid... Om du hadde en kjemisk graviditet, er nok egget kommet ut med blødningen og det vil ikke ha noe å si for neste eggløsning, vil jeg tro..
~ Kali ~ Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Når jeg gikk på pillen gikk jeg bare på do om morningen og kvelden før jeg la meg. Av og til midt på dagen også, men det var vel heller sjeldent. Etter den rare blødningen jeg hadde i juli, har jeg løpt på do gjennom hele dagen. Noen ganger er det faktisk så gale at når jeg nettopp har vært på do, og har satt meg ned i sofaen, så kjenner jeg at jeg må på do igjen.. Jeg har igrunn ikke tenkt så mye på det, bortsett fra at det er veldig irriterende. Noen ganger når jeg har lagt meg og er veldig nær ved å sovne, så kjenner jeg at jeg på do da også..da blir jeg rett og slett bare sint for jeg vet jeg ikke er gravid
*tru* Skrevet 13. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2010 Ja, jeg også er rett og slett bare irritert på at det ikke kan gi seg etterhvert. Hadde det no vært at jeg var gravid, så skulle jeg gladelig satt på toalettet HELE dagen... Men nå er det plagsomt. Særlig i jobbsammenheng. Lenge siden jeg sluttet på pillen, så tror ikke den spiller inn her. Har prøvd å drikke mindre(for det gjør meg ganske tørst), men det hjalp ikke. Fikk bare hodepine istede. Nå mare venter jeg på at neste EL skal komme
~ Kali ~ Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Ja er helt enig i den. Om man hadde vært så heldig å være gravid så hadde nok de fleste sittet på toalettet med glede hehe. Merker det er slitsomt i jobbsammenheng jeg også. Toalettet på jobben min er i kjelleren så jeg blir springende opp og ned hele tiden. Men får jo god trim av det ;p Jeg har hodepine omtrent hele tiden uansett hva jeg gjør. Og merker at jeg er slapp hele tiden.. huff, slitsomt.. Men bare en uke til neste el
*tru* Skrevet 13. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2010 Litt over en uke til min neste el. Satser alle kort på den Min samboer skal oppereres i september, så da blir han "satt ut av spill" i tre mnd Lykke til til dere alle, måtte vi treffe på neste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå