Gå til innhold

Sårvæske`???

Anbefalte innlegg

Har tatt ks, og ble stiftet...

Dagen etter ks, begynte det å komme sinsyke mengder blodblandet væske ut ifra den ene siden på såret. Sykehuset mener det bare er sårvæske (negative bakterieprøver, ikke feber, ikke forhøyet crp, osv)

De fjernet noen sting for at væska skulle komme fortere ut...

Noen som har vært borti det samme? Er nå snart 14 dager siden, og såret renner enda.. bytter bandasje hver 3 time ca. og er på poliklinikken hver dag...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142184867-s%C3%A5rv%C3%A6ske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såret mitt væsket også, men det ga seg etter 6 dager tror jeg.

Det var lege innom og kikket på såret hver dag, og de klemte ofte på det før de la på ny bandasje for å tømme såret mest mulig.

Nå væsket jo ikke mitt på langt nær så lenge som ditt, men legen sa til meg at det var bare bra at det væsket for da "virket" ting som det skulle og at det var mye bedre at det kom ut. Jeg sa jo at jeg likte det absolutt ikke og ville at det skulle være helt lukket, men det var sjeldent det beste sa han da.

Spør og grav når du er på poliklinikken. Jeg følte at jeg måtte mase veldig for å bli tatt alvorlig da det bekymret meg veldig.

• 4 uker senere...

Hei!

Etter at jeg var kommet hjem ved 1. keisersnitt, så oppdaget jeg plutselig en kraftig lekkasje fra såret. Det var så stor mengde at jeg først trodde det var rester av fostervann (for det luktet omtrent som det også...), og magen krympet betraktelig på en kort stund. Hadde vært veldig syk etter fødselen, og ble livredd når dette skjedde. Turde ikke ringe sykehuset selv, men fikk samboeren min til å gjøre det... Var på kontroll på sykehuset dagen etterpå (tror jeg), og da sa de at det kun var sårvæske... Fikk med meg en del ekstra bandasjer, men det ga seg relativt raskt etter dette "utbruddet". Så det er nok sikkert helt normalt, men det er greit å å fulgt det opp når det pågår over så lang tid. Jeg fikk et veldig stygt arr på grunn av at det åpnet seg i den ene enden, men det fikk de skåret bort ved 2, gangs keisersnitt. Hadde ingen tilsvarende lekkasjer etterpå da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...