Nicoline3 Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Har en liten gutt på bare 10 dager som helst vil ha pupp hver time, og ser nå at han har store hvite prikker på tungen og bak i ganen!! Er det noen her som har erfaring med sopp og hva man skal gjøre for å bli kvitt det? Burde jeg drøye mellom hver amming for å se om det tørker ut? Lurer også på når deres barn begynte med lenger mellomrom mellom ammingen....er ganske slitsomt om natta!!!! Siste måltid taes ca rundt 10 og da sover han 3-4 timer, før han så begynner å våkne hver time!! tror jeg har mer enn nok melk, for han både tisser og bæsjer MASSE etter hvert måltid!! Alle tips og råd taes imot med stor takk! Hilsen sliten og trøtt mamma!!
Sweet Amber Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 http://ammehjelpen.no/artikkel/4/Sopp-troske Få behandling for soppen, skriv ut denne da få leger kan noe om dette..Mange vil bare si at det er normalt og anse seg som ferdig med deg.Det gjorde de med oss hvertfall, og det var feil... Ammehyppigheten kan jeg desverre ikke hjelpe deg med, da jeg gikk over til mest mme etter kort tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå