mantha 4 ever Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 har vært gravid før men fant ikke det ut før jeg var nesten 4 mnd på vei og det syntes jeg var ganske greit pga jeg hadde ingen gravidet symptomer... men nå fant jeg ut at jeg var gravid ved tilfeldighet, har vært på sykhuset og tatt en del blod prøve og ultralyd som de stikker opp dere vet hvor heheh men jeg vet ikke hva de tingene på skjemen er selv om hun forklarer det hva i huleste er en fosteranlegg? Typen sier at dette er noe jeg burde vite siden jeg var gravid før men er ikke bare bare. Jeg vet ikke engang hvor mange uke jeg er. jeg bare tipper termin dato fram til vi får noe konkrett skal på ultralyd igjen om 14 dager håper å få vite det a.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Jeg har tre unger og har null peiling. Så det er ikke noe man må vite akkurat
skiberta Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Hvis du skriver "fosteranlegg" i google så finner du nok ut hva det er. Er vel det som er anlegget/starten/bakgrunnen for et embryo som etterhvert utvikler seg til et foster. Har du forsteranlegg er det et godt tegn vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå