Gå til innhold

Når skifter dere til sittedel i barnevogna ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

bagen til barnevogna er blitt for liten for datteren min på 6 mnd !! Nå lurer jeg på om jeg kan skifte til sittedelen selv om hun ikke kan sitte enda ?? Hva gjør dere ?

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skiftet når han var rundt 6 mnd for han var for lang for bagdelen. Sportsvogndelen legges jo også helt ned så de trenger ikke sitte selv om man skifter. Det gikk helt fint :)

Skrevet

mener å ha hørt her inne at de fleste skifter ved 6 mnd alder tror jeg... mener også å ha hørt at det er det som er meningen,for de fleste vokser ut av vogna rundt den alderen.. Tror jeg?!

Tror jeg kommer til å bytte rundt den alderen der iallefall:)

Skrevet

Vi byttet når hun var 5,5 mnd. Da måtte vi ha ny vogn, og kjøpte uten bag. Snuppa hadde begynt å sette seg opp i bagen, så turte ikke fortsette uten å kunne spenne henne fast...

Skrevet

Jeg har nettopp skiftet til sportsdelen,lille er 5,5 mnd...Liker mye bedre å trille på tur nå,da han kan ligg/sitte når han er våken:-)

Skrevet

Med storebror skiftet vi når han var ca 6 mnd..

Skrevet

Jeg har lurt på det samme, men jeg ser at sportsdelen på vogna mi ikke kan legges helt ned, bare nesten flatt. Kan han fortsatt sove i den selv om den ikke slås heelt ned?

Skrevet

Jeg måtte skifte del da hun var 6 mnnd gammel fordi da reiste hun seg opp og stod. Hun kan sitte så hun var klar for å bytte til sportsdel. Har TFK-vogn og den er helt genial. Kan legge den helt ned så det blir som en seng til henne.

Skrevet

4 måneder med langelaban her i huset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...