Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Trenger noen trøstens ord... Vi var ute og tok noen pils sammen med kameraten til sambo. Var på en rolig pub. Jeg drakk ikke så mye men de to andre bøtta innpå. Så var de to ute og røyka seg en joint. Han gjør det i blant uten at det gjør noe. Har ingenting med saken å gjøre. De kom inn å satte seg. Det hadde vært litt snakk om eksen til samboeren min. Denne kompisen kjenner henne. Samboeren min snakker aldri om ekser. Men nå ble det altså nevnt litt om henne. Plutselig mens vi sitter å snakker ser han rart på meg og roper Anne, Anne (navnet på denne eksen) Jeg skvetter til og kompisen ser forferdet ut. Jeg reiser meg og da sier han." Jammen det er jo deg kjære, jeg trodde det var Anne..." " Jeg så at det var Anne som satt der..." Han hadde altså ikke bare sagt feil navn på meg, men han hadde SETT en annen. Jeg hadde på meg briller den kvelden som jeg vanligvis ikke bruker, men HALLO!!! Jeg ble skikkelig såra. Etter å ha vært sammen i fem år og har barn sammen så ser man ikke feil? Jeg løp ut og ble skikkelig lei meg. Sambo kom etter og jeg klikka fullstendig og skrek og ropte. Hadde lyst å fike til han, Var så såra. Kameraten hans kom etter meg og vi to dro en annen plass for å prate. Har ikke snakket så mye med han før. Han fortalte litt om hun eksen uten at jeg egentlig brydde meg særlig om det. Nå er sambo sur på meg fordi han mente jeg overreagerte! Trenger noen oppmuntrende ord. Er så redd han fremdeles savner eksen... De var sammen fra han var 18-19 år og hun var eldre. Ble slutt ei stund og så bodde de ilag et år til etter det, vet jeg. Men han hadde vært sammen med en annen enn henne i 3-4 år før han ble sammen med meg. Så det er jo leeeenge siden. Tenker at hvis han har villet ha henne så hadde han sjansen før han traff meg da han var singel... Grubler fælt her nå...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Helt ærlig synes jeg du overreagerte litt..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Og nettopp dette er grunnen til at man ikke bør dope seg! Mannen savner ikke eksen, han hadde bare en bad trip, og hallusinerte. Hvilket er ille nok i seg selv, spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Jepp, spørs om den jointen ikke hadde litt med saken å gjøre alikevel. Ikke for at jeg dømmer han, mannen min kan ta seg en joint selv, men har aldri oppført seg sånn. Men han har fortalt meg at da han var yngre kunne han føle seg litt paranoid når han røyket.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Hvordan syntes du jeg overreagerte? Han røyker litt i blant, men ser ikke syner av det HI
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Synes egentligt ikke du overreagerer... Hadde reagert på så og si samme måte... Håper samboeren din tar til samvittigtheten og beklager. Dårlig gjort. og ser ikke vitsen med og snakke om xer forann kjæresten sin... Sambo her har også gjort det en del ganger, og er flink til og dra opp xer når vi drikker. Han er også flink til og fortelle alle på festen at ene veninna våres også er xen hans... akkurat som han er stolt over det, noe jeg synes er teit hviss han er pga hun er langt ifra pen og ganske så umoden til og nerme seg 30..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Min er ikke helt ung. Han har smårøyka litt hele sitt voksne liv. Men ikke store mengder da. HI
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #8 Skrevet 10. august 2010 Ehm, jo man kan faktisk se syner av å royke. I mine yngre dager så prøvde jeg å kline med min kjærestes homofile venn fordi jeg trodde det var min kjæreste. Kom til meg selv igjen når typen min ropte ut (var på disko) "You tryed to kiss the gay guy, you tried to kiss the gay guy" Morsomt å tenke på nå men rimelig flaut den gangen ja:) Hadde akkurat tatt noen gode magetrekk av en fet joint! Har sluttet med sånt nå da:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 Hvis han "så" eksen sin sitte der etter at hun så vidt var nevnt i samtalen, har han et problem. Noe har klikket i hjernen hans, og det har veldig sannsynlig med narkotika å gjøre. Det skjer skumle ting i hjernen hans! Nå er han sikkert redd og så lar han det gå ut over deg!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #10 Skrevet 10. august 2010 Wow Hi! Dette er jo min historie, bare uten jointen:) Men min ropte "ELSKER DEG *eksens navn*"
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 Jeg håper du skjønner dtte var pga hasjen, man kan bli litt tussete av det! Men hadde også blit irritert.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #12 Skrevet 11. august 2010 Jeg har hatt sånne reaksjoner selv, så synes ikke du overreagerer. Og nå som ting har lagt seg så er du lei deg. Tror det er viktig at dere snakker sammen om dette uten at dere er sure på hverandre. For selv om du ikke har overreagert så skjønner jeg hvorfor samboeren din synes det. Tror folk er nokså delt om dette var overreagering eller ikke, så forstålig at et par også kan være uenige. Så liten vits i å krangle om det. Ja, du har rett til å være lei deg, men samboeren din har ikke gjort SÅ feil egentlig.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2010 #13 Skrevet 11. august 2010 Takk for svar alle sammen. Det er vel typisk oss jenter å gruble over sånne ting... Hadde vært en "morsom" historie dersom det hadde vært en annen enn eksen han hadde "sett"... Nå er jeg åsså redd for at denne eksen skal få høre om denne historien fra andre (samboeren min har fortalt det til kompiser fordi han mente jeg overreagerte). og at hun da tror at han fremdeles er interessert i henne innerst inne... Gruble, gruble...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #15 Skrevet 12. august 2010 Man får ikke halliser av hasj! Det er en dårlig unnskyldning.
Gjest Toxic Skrevet 12. august 2010 #16 Skrevet 12. august 2010 00.35: Piss meg i øret! HI: Hvorfor dytter du? Du reagerer tydeligvis på feil ting, men evner ikke å se det.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #17 Skrevet 12. august 2010 Dette er på grunn av hasjen jo. Jeg har vært med mannen min en gang han var stein, da vi var yngre. Han ble helt tussete, såg for seg rare ting, sa de merkeligste ting osv
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #18 Skrevet 12. august 2010 Neitakk. Det velger jeg å ikke gjøre. Sier det igjen MAN FÅR IKKE HALLISER AV HASJ. Det er helt umulig. Da må man ha røyket noe veldig sterkere enn hasj.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #19 Skrevet 12. august 2010 Jo, noen kan få det. Dessuten er det av og til penslet med heroin, for å få større effekt.
Gjest Toxic Skrevet 12. august 2010 #20 Skrevet 12. august 2010 Ser du gjentar deg selv, men fatter ikke poenget. Inntak av THC kan gi hallusinasjoner som bivirkning, det er da ingen hemmelighet.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #21 Skrevet 12. august 2010 INGEN kan få det. Stoffet man blir dopa på heter THC. Man får ikke overdose/halliser/skadlige bivirkninger av THC. JA, man får halliser om man pensler det med heroin, LSD, amfetamin eller lignende, men det skrev jeg jo lengre oppe. At hvis man får halliser av "hasj" er det ikke hasj. Da er det noe sterkere. Det er like dumt som å si at man får halliser av alkohol. Man kan få synsforstyrrelser, men man kan ikke se ting som ikke er der. Det er umulig!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #22 Skrevet 12. august 2010 Ser du også gjentar deg selv, men til ingen nytte. THC må være på ca 90-100% for å KANSKJE få hallusinasjoner. Men det finnes ikke hasj med 90-100% innhold med THC. Så som sagt. Det er teknisk umulig.
Gjest Toxic Skrevet 12. august 2010 #23 Skrevet 12. august 2010 Legg gjerne ut en link som bekrefter påstandene dine.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #24 Skrevet 12. august 2010 Jeg er en stoffmisbruker som har vært ren i 4 år. Jeg er nå 37 år. I mine nesten 20 år som narkoman, har jeg aldri hørt om noen i min vennegjeng som har hatt halusinasjoner av hasj. Men derimot mange som var ferske, altså aldri prøvd kief før, fikk plutselig de kjente halusinasjonene. Litt rart,og morsomt egentlig. Påsto at de så jordbær dansende på gata osv. Aldri hatt det selv heller. Så lurer svært på hva de har fått i seg.
Gjest Toxic Skrevet 12. august 2010 #25 Skrevet 12. august 2010 Gratulerer med 4 rene år Når det er sagt: vikingene trodde bastant at jorda var flat, og ingen måtte fortelle dem noe annet. At du og dine venner ikke opplevde hallusinasjoner betyr ikke at det er en usannhet at THC (i mye lavere konsentrasjon enn det du nevner) kan gi en hallusinogen virkning. Google forskningsresultater om temaet, da vil du finne endel interessant lesning. Men nå er det natta herfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå