Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Følerat du stresser veldig med å bli gravid, du er redd for barnløshet og det virker som at du har tenkt på både ivf og adopsjon som siste utvei. Du må puste, kjenner jeg blir stresset o tungpustet når jeg ser på deg..Du må finne en måte å slappe av på, dette hemmer deg i å bli gravid, du er på en måte låst i kroppen. Tror du kan lykkes ganske snart, rundt desember hvis du klarer å slappe av. Går d tur? vil annbefale deg en tur om dagen på ca 20 min, helst i skog eller mark i rolige omgivelser. Føler at dere klarer det på egenhånd. Dere får 2 barn, først en en jente så en gutt, de kommer ganske tett, tror du blir gravid igjen når jenta er rundt 8 mnd.

Masse lykke til!

Er en stund siden jeg har spådd så beklager hvis jeg beskylder deg for stress uten grunn, men kjennte mye stress rundt deg. Håper du klarer å slappe av:)

Hei Bambi, tusen takk for at du tok deg tid. Du har 110% rett i at jeg stresser med å bli gravid. Vi har en sønn på snart 4 og vi mistet en lille jenta våres i fjord høst som kun levde 1 døgn. Du har også rett at vi har lyst til å ta ivf. Jammen har du rett i at jeg bør gå en tur hver eneste dag.

Får du opp hvor mange levende barn vi vil få. Vi er jo akkurat ikke unge lenger.

Så utrolig leit å høre om jenta deres, det gjorde vondt:( Tror som sagt dere får 2 barn til, men det virker som at det en forutsetning at du klarer å finne en måte å slappe av på. Følte at jeg skulle trekke et kort på deg. Theresa sier " Pause!! Du har hatt det travelt med å ivareta andre sine behov,men nå er det tid for å stoppe opp og ta vare på deg selv!" Ikke utsett dette rådet.. Tror det er det som er løsningen for dere,kroppen er komplisert og stress kan hindre deg i å ha eggløsning! Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...