Gå til innhold

Uke 18 og kjenner ikke liv:-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Har ikke erfaringen selv, men har hørt om de som ikke kjenner liv før de er 20+, kommer jo ann på hvor ungen ligger, men om du føler deg veldig usikker og redd, så kan du jo ringe lege/jordmor med det? Er ikke moro å gå med slik redsel

Har du vært på ul ennå?

Hvis ikke kan det hende du har morkaken foran og da blir det som en støtdemper. Husk ay den lille i magen ikke er så stor og sterk ennp og at den har god plass å bevege seg på. Om den ligger med ryggen mot magen din og sparker innover, vil du ikke kjenner noe.

Slapp helt av. Det er helt normalt, og det er mange flere som ikke kjenner noe. Man hører jo bare om de som gjør det, sant?

Jeg kjente noe i uke 18, som om noe kilte meg innvendig, men nå har jeg ikke kjent noe på et par uker fordi den lille har flyttet på seg og jeg har morkaken foran.

Så du er ikke alene, og jeg er snart 21 uker på vei!

Jeg har hatt ul og i tillegg har jeg en sånn Angelsound (til dårlige dager når jeg også bekymrer meg litt;-)) og så kanskje vi bare får nyte det så lenge det varer, for spark kan bli ubehagelige mot slutten likevel;-)

Lykke til videre, alt er helt sikkert fint inni der!

Jeg er 20 uker idag og kjenner det ikke.. Har morkaken foran, så har slått meg litt til ro med det. Tror muligens jeg kjente noe for en uke siden, men ikke sikker overhodet. Det er da et engangstilfelle isåfall, så gleder meg veldig til det endrer seg og jeg faktisk kan kjenne babyen inni der!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...