lille mini til mamsen Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 jeg aner ikke hvilken jeg skal velge er jo ørtåførti forskjellige typer. Kjempe fint om noen kan dele erfaring ang bilstol.
Gjest Kira06 Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Vi har brukt MaxiCosi som stol nr 1, og er egentlig veldig fornøyd. Lett å bære og enkel å montere. Skal nå over på stol nr 2, da frøkna snart er for stor for den første, og er som deg veldig usikker på hva man skal velge. Så håper du får noen gode svar på det her:)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Hvor stort er barnet ditt, img83? Som stol nr. 1 var vi veldig fornøyd med Acta Graco med base 0-13 kg. Vi byttet sete når sønnen min var 7 måneder, da ble han for lang. Da kjøpte vi et besafe og et britax, begge 9-25 kg. Mest fornøyd med britax. Der sitter han fint med hode bakover når han sovner i bilen, og det er en ekstra god nakkestøtte. Og litt lettere å montere. Hvis du skal velge et besafe sete, anbefaler jeg det som heter x3, der er det en ekstra nakkestøtte, det er det ikke på vår besafe combi x2. Du har rett i at det er så mye å velge i. Lykke til:)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Glemte å skrive at britax setet heter multi-tech
lille mini til mamsen Skrevet 11. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2010 han er straks 9 mnd og veier 9 kg. Glemte å skrive at jeg vvar ute etter bakover vendt bilstol. Er flere her som nevnte Britax. Er det bakovervendt og hva ligger det på i pris?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Ja, britax multi tech er begge veier. Det ligger på rundt 3500kr. Vi kjøpte i Serige med 700kr i rabatt på prisen der og kursen, da kom det på 2300kr. Bor man nære grensa, er det litt penger å spare. Babyshop har det på tilbud nå http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&template=home
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå