Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Det har min og jeg passer veldig på at jeg ikke sier det når barn er til stedet. jeg sa ikke si sånn, men da fikk jeg høre det mer. tror også de i barnehagen har sagt at man ikke skal si sånn.. nå later jeg som jeg ikke hører det. da har det egentlig slutta. bortsett fra når fader jakob dukker opp. da er det f*** jakob men da synger jeg fader jakob så blir det rettet etter det..
mantha 4 ever Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Datter min oppdaget det, men må nesten si at det var min skyld er blitt flinkere med det, men jeg forklarte henne at det var ikke pent å si og at barna fikk ikke lov å si det at hun kunne si noe annet som fyllern eller fader jakob...Det hjalp ikke med engang men da fikk jeg beskjed av barnehagen om ikke lage big deal av det for mer jeg rette henne jo mer oppmerksomhet fikk hun. Da skjønte jeg at jeg måtte la være, når hun ikke fikk noe tilbake melding i det hele tatt så stoppe henne. hehe Nå er jeg mer forsiktig med hva jeg sier. hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå