Gå til innhold

Noen som kan se på meg? Kan se igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om vi blir gravid innen 2010?

Kjønn?

Antall barn totalt?

Fast jobb?

30.11.87

Vet flere har sedd på meg før, men er noen nye her også:) Jeg spår med englekort...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bli gravid nærmere jul jeg. Muligens november.

Tror det blir en gutt, og at du får 3 barn totalt.

Mulig du får tilbud om fast jobb i løpet av et par måneder. Oktober tror jeg det vil skje noe:)

Kan gjerne legge noen kort på deg litt senere, men har de ikke fremme akkurat nå.

Hvis du vil ta en titt, så setter jeg pris på det:)

Lurer på om jeg blir gravid nå? evt når?

Kjønn, antall osv:)

Gjerne om du får inn andre ting og.

F:24feb1988

Klem Frida:)

Skrevet

hei bambi ;)

lenge siden !

Får opp at du vil unfange en gutt i månedsskiftet des/januar jeg... du får enten 2 eller 3 barn... dette ligger litt hos din kjære...

jeg får desverre ikke inn noe på fast jobb nå... tror jeg hang meg litt opp i graviditetspørsmålet hehe....

vil du se på meg igjen også? vet du har sett før, men ting kan endre seg...

er født 03.11.83

lurer på når jeg blir gravid.... + kjønn... og om vi evt trenger ivf...

Skrevet

Tusen takk for svar!:) Spennende:)

Du må gjerne legge noen kort hvis du får tid:)

Jeg tror du blir gravid i begynnelsen av 2011, det er ingenting i kortene som forteller om graviditet de nærmeste mnd. Heller ikke når jeg spør spesifikt om dette. Derimot virker det som om at du har hatt det litt vanskelig økonomisk og bekymret deg over dette. Overflodengelen kommer opp og beroliger deg med at de pengene du trenger er på vei og du skal ikke bekymre deg. Er du student? Det virker som det er litt ting på gang i livet ditt, noen forandringer, dte kan være alt fra flytting til utdannelse eller ny jobb, Det er akkurat som at det er noe som skal på plass i livet ditt før dukan bli gravid, men det er på gang.. Det er en god tid for nye situasjoner og englene beskytter deg og veileder deg, stol på din egen magefølelse.

Det er også en situasjon du står i eller har stådd i der du har en magefølelse på at noe ikke stemmer,men personen/personene hevder at det ikke er som du tror. Magefølelsen din har rett og du er i kontakt med sannheten, føler dette har noe med kjæreste eller familie å gjøre. Noe du kan kommer på? Kan være en stund siden også, noe du har lagt bort,men ikke helt klarer å glemme.

Lykke til med prøvingen!:)

Vil presisere at det er lenge siden jeg har spådd og at det hdde vært fint med tilbakemelding!:)

Skrevet

Hei:) Så spennende,takk for svar:) Hyggelig å se noen kjennte, jeg har jo mine lange pauser borte fra bim i ny og ned..

Nei det de med fast jobb,kan nok stemme dessverre..ser ut til at jeg må fortsette i vikariat en stund til!

Jeg føler ikke graviditet de nærmeste mnd. Også på deg føler jeg at slutten/begynnelsen av neste år er deres tid. Tror ikke dere trenger ivf. Tror du får en jente,engelen Mystique sier" Fortsett å satse fremover, og ikke ta nei til svar. Forvent mirakuløse hendelser"! Er legen din lite samarbeidsvllig eller blir dere ikke helt tatt på alvor? Tror som sagt dere greier dere fint uten ivf..og at graviditene kommer overaskende til tross for at dere prøver, kanskje du ikke har så mye sympt. den mnd du faktisk er gravid. Ellers virker det so du har sagt høyt til deg selv at du ønsker hjelp, englene sier at de er glade for at du har bedt om hjelp og at de skal assistere deg og er glad for å hjelpe,du fortjener deres hjelp og de håper du er villig og åpen til å motta deres budskap. Budskapet vil komme iform av gjenntagende tanker og kanskje drømmer.

Er du forlovet eller skal du gifte deg? Får opp ekteskap her også,så med mindre du er gift eller lignende så tror jeg din kjære frir. Kortet kan også bety at du ikke har klart og åpne hjerte ditt helt, men jeg føler mere ekteskap. Ellers får jeg opp et hvitt hus med en ganske stor plen rundt og en falggstang,skal dere kjøpe bolig eller bor du i et hvitt hus?

Fint med tilbakemelding da det er kjempelenge siden jeg har brukt kortene, føler meg litt usikker på noen ting!

Skrevet

Takk for svar.)

Har ikke hatt det vanskelig økonomisk i det siste. Har egentlig klart meg overraskende bra:)

Jeg er ikke student, har fastjobb:)

Kan muligens kjenne meg igjen i det siste:)

La noen kort:

Får inn at du er fokusert, at det er noe du sette alt din tid på. Du bruker mye energi og evner på dette. Og du er egentlig komfortabel med dette.

Et tips er at du må huske at du ikke bestandig har rett. Av og til kan det være lurt å ta imot råd fra andre:)

Ting du har gjort i fortiden vil nå komme igjen, og påvirke fremtiden din. Dersom du lurer på hvorfor ting er som de er, så tenk tilbake og du vil få svar i dine tidligere handlinge:)

Lær av dine feil, og se fremover. Ta ansvar!!!:)

Kan noe stemme?:P

Skrevet

Kjenner meg igjen i det første, det stemmer veldig bra faktisk, det siste kan nok også stemme,men vet ikke hva det kan være da..har iallefall ikke gjort noe dumt som jeg kan komme på:) Synes du er flink jeg!

Skrevet

hei,får deg opp gravid i okt,nov den en gutt.får opp 4 barn på deg.3 jenter og en gutt.får opp at du får fast jobb etter du har blitt gravid,mulig i januar.kan du se på meg?jeg er gravid,termin 13-15april,er det en eller to?kjønn?svangerskap?fødsel?jeg er født 28april 82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...