charlie9 Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 hva planlegger dere å ha med til sykehuset og å bruke etter fødsel? ser for meg at myke, løse plagg som joggebukser/kosedress må være det mest behagelige den første tiden... men samtidig har jeg ikke lyst å bruke så mye mer penger på klær som jeg knapt får brukt... har lagt på meg mye i svangerskapet. noen tips? butikker?
Fru F Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Lurt med løse og behagelige plagg. Dersom du har lagt mye på deg kan det være like greit å ha klær du bruker nå, så er du sikker på å få plass
Scarlette Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Jeg tenkte å ta meg en tur på cubus, der har de disse yoga/harems/joggebukse som ikke har noe stramme srtikk i livet, Koster 150 kr. Men kan være disse er på vei ut av butikken, litt usikker..
Kathrine. Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Eg plukker med meg klær fra klesskapet. Joggebukser eg bruker no, gravidbukse, romslige gensere. Lurt med ganske mangen skift. Eg kom til sjukehuset ei stund før fødsel forrige gang, og brukte mangen bukser og truser pga. litt og litt vatn som rant. Og brukte mangen topper pga. gulping og sånt etter fødsel. Lærte med forrige ammebarn at veldig greit med en singlet underst og ei t-skjorte/topp/genser over. Så kan en løfte opp genser og dra ned singlet, så slepp en å blotte heile magen når en skal amme. Eg kjøpte faktisk kun 1 ammebh sist gang. Brukte vanlige romslige bher og dro bare koppen ned når eg amma. Også veldig greit med adidas slippers til dusjing pga. alle "kroppsvæskene" vi mødrene legg fra oss i dusjen etter fødsel. Uappetittelig å stå med bare bein rett i dusj som mangen andre også bruker.
Scarlette Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 For ammingen har HM en veldig bra ammetopp, singlet, som gir deg mulighet til å slenge puppen ut uten å vise hele puppen, og du slipper å vise hele magen. Selger det i 2pakning. Svart og hvit.
Gjest Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Jeg tar med meg gravidebukser og løse tunikaer/topper og kanskje noen tights. Frister nok ikke å ta på seg ettersittende klær uansett, så tar med meg en del klær jeg bruker nå jeg:) Ellers er slippers et godt tips ja!! Og noen gode truser som ikke strammer til tiden etterpå i tilfelle man er sår ol..
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 ja er deilig med romslige og myke klær etter fødsel...kan også være ggreit og ha et skift som mann kan pynte seg litt med til fotografering til avisen om man vil det . kos dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå