mamajuol Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 jeg eeeer så lei av og spise, er sulten heeele tiden, men klarer ikke mat som blir laget på mitt eget kjøkken, hater lukten der nå.. å det er et nytt fint kjøkken.. hehe.. sukk...
Karolili Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Jeg har det helt likt, så jeg har gått til innkjøp av rett i koppen-supper, yoghurt og müsli, frukt og grønnsaker som er lette å forsyne seg av, kjøper inn frukt som jeg kutter opp og legger i frysa slik at jeg kan lage meg smoothies osv. Jeg tror det er viktig å ha ting i skapene som ikke gjør spisingen til et stort prosjekt, for det var det jeg ble så lei av. Bare det å ta ut pålegget av kjøleskapet igjen og igjen gjorde meg smågal.
Raggy Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Vet ikke hva som er værst jeg, å spise hele tiden eller gå konstant kvalm og ikke klare å spise så mye:). For ei uke siden småspiste jeg hele tiden og holdt kvalmen på ett "levelig" nivå, nå klarer jeg snart ikke å spise noe og er kvalm konstant, natt og dag. Urk:)
Karolili Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Ja, sett i forhold til det skal man jo ikke klage, men jeg tenker også slik at det faktum at jeg kunne hatt det verre gjør ikke situasjonen min noe bedre nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå