Gå til innhold

Belly Bandit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med det og vet om det er noen butikker i oslo området som selger dem....?

Link her: http://www.bellybandit.com/

Høres jo veldig bra ut da, skal ha keisersnitt som forrige gang. Da kunne det kjennes ut som om jeg ikke kunne røre meg i fare for at alle stingene skulle gå opp... :) greit med litt ekstra støtte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de selger dem på bleieboden.no

jeg har ikke prøvd selv men er også nysgjerrig på hvilke erfaring folk har....

Skrevet

Jeg har kjøpt meg det, men ikke født enda, så har jo ingen erfaring med det. Men det virker veldig ok. Lett å få dårlig holdning etterpå, særlig hvis man ammer (man blir ofte litt fremoverbøyd da), og jeg tenker det gir litt ekstra støtte. Jeg sliter med ryggen også, og det skal jo gi støtte der også.

Jeg bestilte mitt fra bleieboden.no, og ble skikkelig imponert over hvor raskt jeg fikk det. Skrev i bestillingen at jeg håpet de kunne sende det raskt, siden jeg snart var ved termin, og to dager etter lå det i postkassen!

Skrevet

Ok,hvilken type har du bestilt da? Var jo så mange forskjellige der.. :)

også lurer jeg litt på str...er til vanlig en xs/s men d trenger jo ikke være relativt i d hele tatt... Who knows...?

Leita litt her om dagen og mener bleieboden var en av de billigste?

Skrevet

Jeg fant også ut at bleieboden var billigst. Jeg kjøpte den som heter orginal (var den billigste) Den virker stram og ser ut til å være god kvalitet. På nettsiden til bleieboden står det mål for størrelser. Jeg tok utgangspunkt i dem og håper den passer etter fødsel. Det står der at dersom man står mellom to størrelser, bør man heller gå ned enn opp.

• 1 måned senere...
Skrevet

Og jeg selger min i str S, helt ubrukt, om noen vil ha:)

Skrevet

jeg skal kjøpe den, men ligger midt mellom 2 str.

er uke 33 nå og er 111 rundt magen. Aner ikke om jeg skal ta L eller M

ble hks på meg sist gang. Skulle ønske jeg hadde en slik da.

håper på vanlig fødsel denne gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...