Høstspire 2011 Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Åh, må bare snik-titte litt her! I september bli vi prøvere, og jeg er SÅ klar for å komme igang. Misunner dere som er her inne. Gleder meg til å bli en del av *gjengen*
kokosyklus Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 He he he, jeg har alt sniktittet her inne i tre dager og er snart endel av forumet, til tross for at jeg først må ha jobb og det er nok ikke sikkert at vi er prøvere før i oktober. vet akkurat hvordan du har det:) Jeg er så spent og glad og har lyst til å fortelle ALLE at jeg er gravid...jeg har ikke engang startet å prøve. Lykke til med prøvingen!
~ Kali ~ Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Trenger ikke vente til september før du begynner å "henge" her inne Såg du var ett år eldre enn meg?
Høstspire 2011 Skrevet 10. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2010 Åh, ja jeg har bare lyst å bli gravid NÅ med en gang:))) Men nå slutter jeg på pillen om to dager, og etter mensen i september er vi i gang. El-tester er kjøpt inn, og på fredag begynner jeg på folat. Samboer er like spent som meg, og jeg kjenner på hele kroppen at dette blir en spennede høst!!! Jeg er 22 år, og vi har en jente på 2 år fra før. Ettersom graviditet skal passe med studier, må vi vente en periode til før vi starter. Men ettersom jeg ble gravid 1pp sist gang, håper jeg at spira fester seg ganske raskt denne gangen også. Kjenner jeg er litt nervøs for hvor lang denne prøveperioden blir. Sist gang sluttet jeg også på pillen slik som nå, og ble gravid mnd etter. Er veldig spent...! Har aldri prøvd el-tester, og det kan jo bli spennende!! Så nå forbereder jeg kroppen, og satser på at *puta under rumpa -trikset* skal virke denne gangen også. Har aldri *gledet* meg så mye til å få mensen som jeg gjør nå!! Snart kan prøvinga begynne:))))
~ Kali ~ Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Jeg har også lyst å bli gravid med en gang men har ikke skjedd noe ennå, har bare prøvd en gang og da prøvde vi ikke så veldig akkurat har el om 10 dager gleder meg og håper det ikke tar så lang tid Har en jente som blir 4 i slutten av september og hun var nok et uhell. Men fant ut når jeg var hos legen etter jeg fikk vite jeg var gravid, at hun ble til dagen jeg hadde el. så satser på det funker nå også Også skal jeg prøve puta under rumpa-trikset Håper spiren sitter kjapt hos deg og ønsker dere lykke til når prøvingen begynner )
Høstspire 2011 Skrevet 10. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2010 Tusen takk, og lykke til til deg også! Hadde vært kjekt om vi kunne følge hverandre i svangerskapet:)) Vi får vente å se hva neste mnd bringer for oss....
~ Kali ~ Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Ja, det hadde vært kjekt Ja, nå gleder jeg meg til å begynne og se om tanta kommer i september
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå