Gå til innhold

så var jeg her da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da kommer jeg inn her..ydmyk og takknemlig for at alt har gått bra så langt..

venter en liten ivf gutt etter 3 fersk forsøk....:)

krysser alt for at resten går like bra..lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med 2 vel gjennomførte trimester :) Du har nok termin bare et paar dager etter meg, for jeg kom inn hit i helgen. Var på UL i dag og fikk se at alt stod bra til med lille tulla i magen. Har vært veldig bekymret hele svangerskapet pga ulike komplikasjoner, men litt roligere i dag etter å ha sett den store lille jenta vår igjen :)

Håper du får kost deg litt i det siste trimesteret med det lille underet deres! Lykke til og gled deg til å treffe lillebror utpå høsten en gang :)

Skrevet

takk for lykke ønskninger:)samme til deg!

har vært ganske nervøs hele veien jeg også men fin oppfølging har hjulpet på..ny ul på torsdag for å sjekke at alt fortsatt er som det skal...xxxxx

..når har du termin da?og hvilke sykehus skal du føde på? vi bor i bergen men ikke helt bestemt oss for hvor vi skal dra når den tid kommer....voss eller kk.....kommer jo litt an på forløpet også...

Skrevet

Jeg har termin 2. nov. Gleder oss stort til å treffe Lillemor :)

Jeg bor i Stavanger, så da blir det SUS, som for meg er det eneste alternativet pga komplikasjoner i svangerskapet. Vet ikke egentlig om det finnes andre alternativer her, for det har aldri vært aktuelt for oss å vurdere en fødsel på et mindre sykehus.

Når har du termin? Er det nr 2 dere venter?

Skrevet

hei hei:)

har termin 3 november vi:) dette er nr 2 ja men ikke samme barnefar da....blir 12 år mellom disse brødrene her;)

mannen min sin første..gleder oss veldig alle sammen og håper alt bare går bra videre...ser fram til ul kontroll i morgen formiddag..spent på hvor stor han er blitt inni der..

din 3 dette?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...