★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 da kommer jeg inn her..ydmyk og takknemlig for at alt har gått bra så langt.. venter en liten ivf gutt etter 3 fersk forsøk.... krysser alt for at resten går like bra..lykke til alle sammen!
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Gratulerer med 2 vel gjennomførte trimester Du har nok termin bare et paar dager etter meg, for jeg kom inn hit i helgen. Var på UL i dag og fikk se at alt stod bra til med lille tulla i magen. Har vært veldig bekymret hele svangerskapet pga ulike komplikasjoner, men litt roligere i dag etter å ha sett den store lille jenta vår igjen Håper du får kost deg litt i det siste trimesteret med det lille underet deres! Lykke til og gled deg til å treffe lillebror utpå høsten en gang
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 10. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2010 takk for lykke ønskninger:)samme til deg! har vært ganske nervøs hele veien jeg også men fin oppfølging har hjulpet på..ny ul på torsdag for å sjekke at alt fortsatt er som det skal...xxxxx ..når har du termin da?og hvilke sykehus skal du føde på? vi bor i bergen men ikke helt bestemt oss for hvor vi skal dra når den tid kommer....voss eller kk.....kommer jo litt an på forløpet også...
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Jeg har termin 2. nov. Gleder oss stort til å treffe Lillemor Jeg bor i Stavanger, så da blir det SUS, som for meg er det eneste alternativet pga komplikasjoner i svangerskapet. Vet ikke egentlig om det finnes andre alternativer her, for det har aldri vært aktuelt for oss å vurdere en fødsel på et mindre sykehus. Når har du termin? Er det nr 2 dere venter?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2010 hei hei:) har termin 3 november vi:) dette er nr 2 ja men ikke samme barnefar da....blir 12 år mellom disse brødrene her;) mannen min sin første..gleder oss veldig alle sammen og håper alt bare går bra videre...ser fram til ul kontroll i morgen formiddag..spent på hvor stor han er blitt inni der.. din 3 dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå