kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Kjeder meg jeg..gullet ligger å sover og gubben måtte på uttrykning:( Lurer på om det ikke gikk denne pp:( tok en test i dag, negativ men er på 8dpo...det er fortsatt mulighet å teste positivt sant? uff tenker så mye vøtt..ikke bra:( sulten er jeg å...lyst på godis jeg hehe hva gjør dere i kveld da?
~ Kali ~ Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 såklart du fortsatt kan teste positivt! krysser fingrene for deg jeg. Skal nå inn i 2pp og håper det det klaffer nå har såå lyst på en til! Nå sitter jeg å ser på Simpsons med prinsessen min og venter på at det er leggetid for henne Så skal jeg og sambo se Blood Creek Har lyst på godis jeg også, men skal klare å holde meg unna hehe
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 10. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2010 Krysser fingrene for oss begge da:) Nå er det natta her snart, gubben har fortsatt ikke kommet hjem men jeg kjenner jeg må sove snart:) Tror jeg skal prøve å vente med å teste til lørdag ihvertfall:)
~ Kali ~ Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 samboeren min har ikke kommet hjem heller. nå gidder jeg ikke vente på han lengre, så nå ser jeg noen episoder med family guy før jeg legger meg til å sove
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå