ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Ville bare dele min historie. Jeg måtte pga bihulebetennelse ta antibiotika under graviditeten (ca 6. mnd på vei). Min datter begynte å gråte masse rundt ca 2 uker og jeg mistenkte kolikk. Jeg hadde en meget enkel fødsel, så jeg mistenkte ikke KISS. Jeg prøvde masse, kutte ut melk, fenikkel te, amme te kutte ut kaffe etc. Tilslutt fikk jeg et tips om å prøve probiotika. Det kan være at antibiotikaen tok med seg alt av gode bakterierer i magen til datteren min og. Uansett; jeg begynte på mandag for en uke siden og har hatt en helt ny jente siden (med unntak av en dag). Plutselig er det ordentlige bæsjebleier og ikke bare små eksplosjoner hele tiden. Jeg vet ikke om dette er tilfeldig, men det kan ha hjulpet. Ville bare tipse andre som har gått på antibiotika.
Gjest Kira06 Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Takk for godt tips:) Nå er (heldigvis!) datteren min 11 mnd og ferdig med kolikken for lenge siden, men greit å vite hvis jeg skulle være så uheldig å slite med et kolikk-barn igjen. Jeg gikk også på antibiotika når jeg var gravid, pga urinveisinfeksjon, og prøvde også ALT mot kolikken. Så skal huske dette til senere, og det er absolutt verdt et forsøk. Når man er på det verste, så er man villig til å prøve alt:)
b77h Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 ja, og probiotika er uansett bare sunt og bra å ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå