Melkerullen Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 2 uker etter fødselen, som jeg har vært ganske klar på var min siste -sitte jeg og leser den artikkelen her inne, om hvordan en ser på en kvinne om hun er gravid, når jeg kommer til det punktet om at de ofte stryker seg på magen, mer eller mindre ubevisst - så kjenner jeg jammen meg at det rykker litt i eggestokkene igjen - de skulle jo gå i dvale forever de nå!!! Hehe, det blir ikke flere på oss, altså - men jenter (og gutter) - nyyyyyt tiden som gravide!! Vet det ofte kan følge mange plager med, men nyt å ha den lille i magen - det er så kort tid, faktisk, selv om det på slutten går seeent!!! OG når babyen er vel ute - nyt øyeblikkene!!! Ved nattevåk og du gjerne er utslitt og gråteferdig (ja, det skjer selvfølgelig, bank i bordet) - så stopp og tenk på hvor heldig du faktisk er og nyt disse øyeblikkene og:) Carpe Diem!!!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Hehe, det skal ikke väre enkelt...skal pröve å huske rådene dine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå