Gå til innhold

Kan bevegelse kjennes ut som?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hærlig å kjenne liv:-) Jeg innbiller meg at jeg kjenner noe fra tid til annen, det er akkurat som at det bruser nederst i magen, men jeg er ikke sikker på om det er babyen som rører på seg eller om det kan være noe annet.. Har vært gravid før, men det er lenge siden nå, greier liksom ikke å huske hvordan det kjentes den gangen.. Hvor mange uker er du på vei?

Hurra Stinemor, så heldig du er!!! Du er akkurat 1 uke før meg, og jeg går bare og venter ;-) Håper jeg kjenner noe i neste uke!! Får av og til sånne kilinger i magen, men jeg tror ikke det er direkte bevegelse jeg kjenner egentlig. Tør ikke håpe på det, rettere sagt ;-)

Annonse

Hm, jeg mener ikke å overta tråden din her Stinemor82, men jeg har plutselig blitt obs på at den stikkinga/kilinga jeg selv kjenner har tiltatt i går og i dag. Det kilestikker nesten sånn at det er ubehagelig. Det er midt på under navlen og varer kanskje i ett minutt.

Jeg er veeeeldig skeptisk til om det er knøttet jeg kjenner, så har bare tenkt at det er en vanlig stikketing, men hm, nå ble jeg litt i tvil.... Noen som har noen innvendinger?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...