GoodFeeling Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 fikk en skyggestrek .... er det positivt eller ikke????
mayflower Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Det er vel ikke å regne som positivt. Men når kom den opp? Innenfor tidsfristen? Hva slags test? Hvor tidlig testet du?
GoodFeeling Skrevet 10. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2010 den kom opp med en gang , så den uten å måtte holde den under lyset... brukte en clearblue test... di andre gangene har jeg testet positivt ganske sent i graviditeten,,men husker ikke helt når det var... nå er jeg vell en uke over ikm tror jeg.... men når jeg tok testen så var det bare en time siden jeg hadde vært på do sist, pluss at jeg hadde drokket mye kaffe og vann, så kanskje det kunne gjort testen litt utvannet?
mayflower Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Da har du ikke testet for tidlig i alle fall. Kan nok hende at du ikke hadde nok konsentrert urin. Har du flere tester vil jeg anbefale deg å ta en i morgen tidlig jeg.
GoodFeeling Skrevet 10. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2010 Da skal jeg ta en ny test i morgen tidlig Takk for svar ;O)))
mayflower Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Så du var våken, da du har skrevet et innlegg i dag. Har du testet enda?
GoodFeeling Skrevet 11. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2010 venter bare på at den ..... postbilen skal komme med testene mine Urinen er på glass og venter spent på testen sin ;O) den testen jeg tok i går var jo svak positiv og streken var blå..ble mere tydelig litt senere i går.... så nå er jeg ganske spent )) Skal komme å oppdatere så snart jeg får testa !! TviTvi !!
mayflower Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Uff, vente på postbilen. Det hadde ikke jeg klart. Jeg tror jeg hadde dratt rett på apoteket. Får håpe dere får posten tidlig da
GoodFeeling Skrevet 11. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2010 hehe, kan du gjerne si her bruker ikke posten komme før 12 ..... tikk takk , vente vente, kribbler i magen !! )
mayflower Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 Bare for å gni det litt inn mens du venter, her har posten vært alt. Hehe. Lykke til. Håper du får en veldig positiv test i dag.
GoodFeeling Skrevet 11. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2010 hmmmm......... da har jeg testet og sitter altså med en positiv clearblue og to negative billig strimmler.... Da er jeg nok ikke gravid vil jeg tro....
mayflower Skrevet 11. august 2010 #13 Skrevet 11. august 2010 Er clearbluen fra i dag? Ta en digital kanskje?
GoodFeeling Skrevet 11. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 11. august 2010 clearbluen er fra i går trodde ikke di skulle kunne vise falskt positivt , men ) får se om jeg kanskje tar en digital clearblue ja )
mayflower Skrevet 11. august 2010 #15 Skrevet 11. august 2010 Kanskje det bare var en skyggestrek på glearbluen i går da? Hmm. Det er jo fremdeles spennende med tanke på at du er godt på overtid. Jeg stoler bare på digitaltestene. Stoler ikke på min egen tolkning. Det er enda håp for deg. Min venninne testet først positivt to uker etter IKM. Og det er flere jenter som tester sent på graviditetstestene. Er du sikker på når du hadde EL? Kanskje du hadde EL senere enn du tror og at kroppen ikke har produsert nok HCG? Har du ikke tømt ut urinen fra i dag tidlig hadde jeg tatt en digital i den. Ellers får du jo bare vente noen dager og ta en ny test. Krysser fingrene for deg i allefall.
GoodFeeling Skrevet 11. august 2010 Forfatter #16 Skrevet 11. august 2010 Det var helt klart ikke en skyggestrek, var med første øyekast kanskje det , men ble bare sterkere og sterkere, er veldig tynn den streken da , men den er blå. Er faktisk ikke sikker i det hele tatt på når jeg hadde el . Jeg har jo så himla mange symptomer , og i går fikk jeg metall/blodsmak i munnen.... rare greier... Tror jeg tar en ny test om noen dager ;O) Takk Takk ::
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. august 2010 #17 Skrevet 11. august 2010 Jeg testet med billigtest (stav) veeldig svakt positivt (men med farge) og CB (vanlig) ble helt tydelig positiv. Hvis du testet med strimmel, er den kanskje enda "verre"? Men en uke etter IKM er det rart at den ikke blir positiv. Ville prøvd en ny CB!
GoodFeeling Skrevet 11. august 2010 Forfatter #18 Skrevet 11. august 2010 akkurat Strimmel testene syns jeg var ussle ja, jeg er jo godt over ikm og har mange symptomer, så syns det var så rart. Men som sagt så vet jeg ikke når jeg hadde el da.... Men jeg skal ta en ny cb neste gang ;O)
GoodFeeling Skrevet 11. august 2010 Forfatter #19 Skrevet 11. august 2010 gikk for å se på den stav-testen i sta å da var det en rosa tynn strek ..... hadde jeg ikke studert godt nok tro...?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. august 2010 #20 Skrevet 11. august 2010 Gratulerer!! Du må da være gravid, tenker jeg. Produserer sikkert HCG litt sent bare! Løp og kjøp CB for bekreftelse!
GoodFeeling Skrevet 11. august 2010 Forfatter #21 Skrevet 11. august 2010 Takk Merethe !! Håper virkelig på det samme ;O) Skal teste med cb i morgen
mayflower Skrevet 12. august 2010 #22 Skrevet 12. august 2010 Ble det noe testing i dag? Og hva ble resultatet?
GoodFeeling Skrevet 12. august 2010 Forfatter #23 Skrevet 12. august 2010 Hei Mayflower testet negativ i dag, så da er nok mensen rett rundt hjørnet vil jeg tro... bedre lykke neste gang )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå