Seeya Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Jeg er høygravid, 35+3, og skal mest sannsynlig få narkose ikveld. Gruer meg kjempemasse, og lurer derfor på om noen her har erfaring i forhold til narkose og graviditet? Er generelt livredd for narkose, så blir litt ekstra ille da jeg tenker på babyen i tillegg. Grunnen til at jeg er redd for narkose er fordi jeg ikke klarer helt å tro på at slike ting fungerer, og at man kan bli skåret i uten å kjenne noe.. Grunnen for narkosen er en absest (eller hvordan det skrives), som visstnok var veldig smertefull å fjerne, derfor brukte man visst narkose..
Seeya Skrevet 10. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2010 dytter meg selv litt her ingrepet ble utsatt til imorgen da legen hadde glemt å videreformidle at jeg var gravid, og må dermed gjøre det ved et annet sykehus enn der jeg skulle gjort det ikveld, grunnet de må ha gynokolog til stede for babyen.. men ingen som har hatt narkose under svangerskapet her eller har noe erfaring med dette?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Ja var i narkose for ca 4 uker siden.. kjente absolutt ikke noe, og kjente ikke engang at jeg sovnet. Som oftest under en narkose kommer jordmor innom for å sjekke til barnet også. er i uke ca 36/37 nå...
gullfisken * gravide* :) Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 jeg opererste bort en svulst i uke 21, gikk så fint så, kjente ingenting, di sa jeg kom til å kjenne løksmak i munnen så kom jeg til å såvne, jeg kom til lø... s husker jeg ikke mer før jeg våknet noen timer senere :) å det kommer til å gå kjeeempe fint!!! skar i magen å rotla rundt rundt hu litla prinsessa i magen, men ingen skade skjedd :) lykke lykke til :)
Seeya Skrevet 11. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2010 Godt å høre flere har gjort det og at det har gått bra vet jo innerst inne at det ikke er noen fare, men må si jeg er veldig nervøs alikevel. Mest for babyen sin del. Om dette kan være med på å sette igang en fødsel o.l. Kirurgen sa at det gjorde jo ikke det, men odsen var så klart større sa hu.. Så får håpe jeg våkner opp igjen med baby i magen og ikke utenfor takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå