Mamman til kasper og Elise Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Hva fryser dere morsmelk i ? Og kan man pumpe litt og sette melka i kjøleskapet og pumpe litt til dagen etter og fryse det sammen?
Sweet Amber Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Jeg brukte aventbegre (det finnes nok frysebegere til de fleste pumper) Vet ikke helt om jeg skjønte spørsmålet, men du kan altså funt blande sammen mm fra begge puppene og/eller fra tidligere pumping og fryse/kjøle om det var det du mente. Men jeg ville ikke tarr rester av en mm flaske babyen har drukket av og kjølt eller fryst til senere.
Sweet Amber Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Er det mulig...? ikke tarr, men tatt...
Mamman til kasper og Elise Skrevet 10. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2010 Ikke greit..hehe:O) Mente om man kan blande morsmelka fra dag 1 og dag 2 og fryse ned sammen? Skjønnte du nå?)
Mamman til kasper og Elise Skrevet 10. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2010 Men ser at du egentlig har svart på det...hehe..ammetåka har for fullt slått inn:)
Gjest Kira06 Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Du kan forresten også helle "fersk" mm oppi der du allerede har fryst mm. Det er ikke noe problem. Jeg brukte alt fra brødposer til forskjellige type beger å fryse i. Frøs også ned endel melk i isterningsposer, slik at jeg bare kunne ta opp en og en når hun startet med grøt. Veldig kjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå