Alessandro+baby i magen :) Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 men ingen tegn til at lille i magen vil komme ut å hilse på mamma og pappa enda.....huff .... jeg håpet at jeg ikke vile gå over termindatoen jeg da, men det er fortsatt 11 timer igjen av dagen , jeg får hoppe litt og løpe litt å sånn for å se om det skjer noe haha Noen flere med termin idag ??
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Tenk at du har nådd termindatoen! NÅ er det virkelig ikke lenge igjen, haha. Har selv 9 dager igjen til termin, å sååå klar for fødsel nå, hihi. Du føder nok snart skal du se!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 har også termin idag men ikke noe tegn til noe her heller, bare masse nedpress men det har jeg hatt i mange uker
iok med sønn <3 Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Fullmåne i kveld, så kanskje det skjer likevell...?? Her er det 4 dager igjen ++ regner jeg med... Men har såååååååååååå lyst å møte lillegulle mitt snart <3 Kose med han <3<3<3 Lykke til!
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 10. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2010 ja termindatoen er endelig her ...men huff ser ikke ut til at alessandro kommer helt enda. er det fullmåne idag ??? hmmm kansje jeg har flaks da . eller vi , alle !!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Nei, ikke fullmåne i dag. Fullmånen er 24 august, månen er på sitt minste i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå