GoodFeeling Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 hvordan vet jeg om det er det jeg har.....? Noen andre som har hatt det? Hvordan kjennes det?
Cessus Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Sånn som jeg har opplevd det, så kjennes det nesten ut som blodsmak på en måte... Mulig det kan smake forskjellig...
GoodFeeling Skrevet 10. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2010 oii.... Ja det må bli noe sånt jeg og hadde villet forklart det. Trodde først at jeg mistet følelsen i tunga, litt ekkelt er det syns jeg.
GoodFeeling Skrevet 10. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2010 men satt den smaken i hele munnen og spess på tunga da , husker du det?
Cessus Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Ja, det var på tunga ja... Husker jeg sjekket tennene mine, om jeg blødde eller noe...eller om jeg blødde i ganen.. men det gjorde jeg ikke... så syns det var merkelige greier...
monson Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Huff ja! Jeg syntes det var helt j*** satt i hele munnen til meg, å var der konstant. Så jeg begynte jo bare å spise å drikke hele tiden for å bedøve den forferdelige smaken! Nei, ikke digg.. Huff håper du ikke syns det er så ekkelt, eller at det går over snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå