Gå til innhold

Har alle fått libero startpakken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har "bare" 29 dager igjen idag og har liksom begynt å vente på at det gavekortet fra libero skulle komme. Men har enda ikke fått dette. Hvordan er det med dere jenter? Jeg har fått fra apoteket og diverse andre, men ikke libero sin. Men får støtt og stadig e-post... Er jo gøy med sånne gratispakker :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følte at den pakka jeg henta på apoteket var fra libero og den på lindex var pampers. Har derfor ikke venta på flere, men det er kanskje feil det da?

Skrevet

Hei!

Det tok en stund før jeg fikk det tilsendt i posten. Du må nok bare smøre deg med tålmodighet. Og en annen ting; flere av Lindex-butikkene som leverer det ut er ofte tomme, ettersom folk går til andre butikker når en butikk er tom. Hvis du bor i Trondheimsområdet var City Lade Lindex de første som hadde da jeg hadde spurt rundt. En bra pakke var det da : ) Artig med slike! Og vær også obs på at enkelte butikker er litt negative. Jeg opplevde det på KBS hvertfall. En holdning om at; ja, nå var du litt sent ute (og da kom jeg dagen etter at lappen hadde kommet i posten). De virket sure på "alle de gravide" som kommer og maser om den derre gratispakken. Ikke spesielt imponert over Kbs-Lindex der nei.

Lykke til!

Skrevet

Apotek 1 har Pampers, og Lindex har Libero : )

Jeg har ikke ventet på flere... Får vel kanskje en Rimi-lapp snart, hvor jeg kan hente noe der etterhvert. Har igjen 24 dager nå jeg : )

Skrevet

Er det lov å skylde på ammetåke allerede? :)

Jeg går helt i surr om dagen :)

Skrevet

Jeg fikk mitt Libero gavebevis i posten idag, jeg har 55 dager til termin. Skal hente den på Lindex.

Skrevet

Hm, jeg er ikke så glad i å registrere meg over alt jeg, så har ikke fått så mange pakker (bare BAM sin og den synes jeg helt ærlig var litt tøysete).

Hva har dere fått i Libero- og Pamperspakkene?

Skrevet

Jeg har ikke fått den enda. Registrerte meg for 2- 3 uker siden, og en uke til termin.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hrmf, jeg registrerte meg for to uker siden og har enda ikke fått den bekreftelsesmailen!! Hehe....så jeg får vel registrere meg på nytt da...

Skrevet

kor registrere seg henne? for å få pakkane?

Skrevet

Fikk gavekort fra libero i posten i går og hentet den med det samme :)

har 55 dager igjen til termin.

Rimipakken har jeg helt glemt at jeg venter på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...