Tyren78-09+12 Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Jeg kjøpte et par joggesko og et par støvler i sommer til barnehagestarten. I støvlene tenkte jeg å ha hjemmestrikka sokker utapå tynne sokker/strømpebukse. Og det sa jeg til butikkdama da ho skulle finne riktig størrelse til han. Hun mente jeg ikke kunne ha større str enn 20. Men han har jo så god og rund fot, og støvlene er jo så sinnsykt trange..at jeg får ikke nedi foten hans med ekstra sokker. Kan jo ikke presse foten hans nedi heller..da er jeg redd jeg knekker den.. Men det blir jo litt kaldt med støvler uten ullsokker i...hvertfall om det blir en kald høst. Jeg kjøpte to par janus ullsokker(ala ulvang), og de fikk jeg nedi når jeg tok i litt(så mye som jeg turde). De er jo gode og varme da..men ikke det samme som hjemmestrikka likevel. Hva har deres i støvlene? Er det mer vanlig med cheroxer med for kanskje? Eller hva slags skotøy trenger man i bhg? (han går ikke enda, er 11.5 mnd). Syns dette er vanskelig som førstegangs barnehagebarn-mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå