Gå til innhold

Sukk fra en gravid trøtting....

Anbefalte innlegg

Noen som føler at de ikke helt passer inn i resten av verdens tempo? Jeg er såååå trøtt om morgenen spesielt, men skal stå opp og gå på jobb til klokka 8 likevel...Ser ut som et takras for orker liksom ikke prioritere å få nok tid til å fresje meg. Så kommer jeg på jobb og alle andre er så opplagte og fræsj mens jeg sitter der og gjæsper. Er bare 6 uker på vei så vil heller ikke si noe. Syns liksom alt et ork og vil bare ligge på sofaen...:( Sukk....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142180480-sukk-fra-en-gravid-tr%C3%B8tting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler også at alt foregår litt ved siden av- og forbi meg for tiden. Jeg er sykemeldt, og føler meg derfor i tillegg ganske isolert og sulteforet på sosial omgang. Jeg har heller ikke overskudd til å freshe meg opp skikkelig, og hvis jeg prøver føler jeg meg bare fæl uansett.

Jeg opplever også at jeg ikke klarer å engasjere meg i-, eller å følge opp ting skikkelig. Jeg bare bryr meg ikke liksom.

Uff-jeg føler med deg! Akkurat sånn har jeg det også...Jeg har en jobb der jeg må være engasjert i mange andre brukere, men jeg klarer liksom ikke helt å være det eller å følge opp skikkelig sånn som du sier....Men godt å høre at det er normalt. Hvor langt på vei er du? Kvalm også?

Flink du e!! Eg tenker at eg takk og lov ikke har noen andre barn å følge opp i tillegg når eg e så slapp og trøtt... Men jeg får vel prøve å ta en dag av gangen ja. Lett å tenke at "er det sånn de neste 6 ukene skal bli, jippi :( " Men er jo så glad for å ha blitt gravid, har lengtet lenge etter det. Sku ønske eg bare kunne melde meg litt ut av verden en stund:-D

Jeg er bare 6+4, så jeg har nok mye i vente, eller så kan jeg jo være så heldig at det ikke blir verre:) Jeg er kvalm, men ikke hele tiden, og jeg kaster ikke opp. Jeg må bare passe på å småspise hele tiden, og være mest mulig i ro, så holder jeg det sånn nogenlunde under kontroll. Du da? Hvor langt er du på vei?

Annonse

Synes du er tøff jeg som går på jobb og føler deg sånn som du gjør. Føler med deg! Jeg er sykemeldt og har nok med meg selv. Er 6+3 og føler meg usosial samtidig isolert:). Kvalmen svinger og noen dag er den værre enn andre. Er sliten hele tiden og føler meg til tider helt utslitt så selvtillitten er nok ikke helt på topp nei:).

Jeg er bare 5+6 og var i skikkelig bra form for inntil en uke siden. Nå synes jeg det blir verre. I går var første dag jeg kjente meg litt småkvalm og i dag også. Ikke sånn at jeg spyr heldigvis, men brekker meg innimellom...Det sier jo litt om min manglende energi at jeg smetter inn på BIM for å syte litt mens jeg er på jobb:-D Får litt dårlig samvittighet, men får ikke produsert så mye likevel...Uff, 2 timer igjen, får bare holde ut. Ble du kvalm med en gang du ble gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...