Gå til innhold

Hvor mange dager igjen tirsdag 10.august?:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17 her :)

Skrevet

termin idag. ikke tegn på noen ting :/

Skrevet

12 dager igjen! maserier de siste to nettene å så gir det seg! Argh...

Skrevet

9 dager på overtid idag!! Kom ut lille venn!!

Send meg gjerne fødestøv, så skal jeg sende tilbake i bøtter og spann til dere :)

Skrevet

8 dager over termin. Har slutta å tro at dette kommer i gang av seg selv jeg.

Skrevet

4 dager :) Off... kjedelig å gå over da... med nr 4 faktisk. Fullmåne i dag/kveld... så jeg skal krysse fingerene for deg :)

Skrevet

2 dager og ligger til obs med hodepine og div symptomer.... høre om igangsetting i dag.... ;)

Skrevet

5 dager over! Har begynt å lure på om dette er et innbilt svangerskap =(

KOM UT LILLE VENN! =)

Skrevet

9 dager igjen å smashingklar! Hadde to SKIKKELIGE rier igår, men tror dere ikke det ga seg da? Hodet mitt begynner faktisk å tro at han her aldri kommer ut av seg selv.. :P

Skrevet

5:)

Skrevet

Takk for det iok:) Kanskje det hjelper hvis jeg stiller meg naken for fullmånen eller noe;)

Skrevet

- 6 dager!!

Utålmodig og lei nå. 2 gangsfødende...

Skal til kontroll om 2 timer og skal strippes, hjelp... har 1 cm og er myk/moden, men litt kant ennå.

Har ikke blitt strippet det før, og hodet presser veeeeldig i bekkenet, så når det først gir etter i åpninga så blir det bare " et smell og en blårøyk" så er det i gang..

Skal ha hjemmefødsel, så håper det kommer i gang, hvis ikke blir det på sykehuset om det blir for mange dager over..

Skrevet

31 dager..... kynnere hver dag og natt..... ikke søvn på snart 5 netter. er helt utslitt!!!!

Skrevet

2 dager over. Foreløbig er formen bedre enn i går, men dagen i går starta bra den og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...