sebastian + en til Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Dro opp på føden kl.24.00 i går kveld med "lette rier" og ble undersøkt og fikk klyster.Hadde kun 1 cm åpning og var ikke helt moden:( Fikk lov til å bli der siden jeg hadde styrt fødsel sist, men da rier forsvant dro vi igjen i femtiden. ååååå, det er bare så nedtur:( Var så giret og motivert for å få henne ut nå. Var helt klar til å takle smertene. Men nå sitter jeg her uten noen tegn.Har termin i dag, men forsto på jordmor at det kunne gå dagesvis med 1 cm åpning. Er skikkelig utålmodig og lei nå:( Måtte bare få litt frustrasjon ut...nå går jeg og legger meg......
Gjest Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Uf så kjedelig... får håpe det tars eg opp å at du slipper å gå mange dagene over Lykke til =)
BirRos Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Det hørtes ut som en skikkelig nedtur ja.. Hadde blitt oppgitt jeg også, men prøv å tenk positivt... Du er helt ved målstreken, nå er det ikke lenge igjen til du skal få møte jenta di! Hun er liten luring, men kommer ganske snart skal du se, lykke, lykke til;)
A.S Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 åh, da er vi to i klubben.. er også 2 gangs, og raskt fødsel sist.. Vært 1 cm åpning, myk men en kant i 3 uker nå, skal på kontroll nå om 2 timer.. Er på 6 dag overtid, så blir nok strippet idag, for første gang, nervøs.... Har trodd fødsel var vært forestående i snart en måned, så jaaaa er skikkelig lei nå.. Hodet er laaangt nedi bekkenet, og når det først setter i gang så er det ikke mye som holder igjen for en styrtfødsel igjen.. Derfor har jeg bestemt meg for å ha fødselen hjemme, om ikke jeg går for lenge over tiden. Skal fø i fødebasseng her i stua, gleder meg .)) Skal sies at vi bor bare 1 mil fra byen og har ingen naboer som er nærmere enn 200 m. midt på landet
sebastian + en til Skrevet 10. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2010 A.S : da er du en skikkelig tøffing! Hvordan gikk strippingen i dag, var det vondt? Håper for din del at babyen kommer snart.Det er slitsomt å gå på vent:) Masse lykke til:) Takk for trøstende ord dere andre også
A.S Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Hei igjen Ble strippet ja, visste ikke der og da at han gjorde det, trodde han var bare veldig hardhendt når han sjekket åpninga, men spurte etterpå om det var det han holdt på med. Kjente når jeg gikk ned fra benken at det stakk skikkelig oppi der. Men etterpå har det ikke skjedd noe mer. Ikke hatt noe særlig mase-rier heller, bare kynnere som vanlig.. Ja, slitsomt å sette livet sitt slik på vent. Har dattera mi nå her, hun er 7 år og heldigvis mer til hjelp enn belastning nå, så det går greit. Men barna til sambo har jo ennå ikke fått vært her på sommerferie (vi bor i Bodø og barna hans i Steinkjer) så de venter og venter på at det skal komme en baby snart så de kan komme oppover. De er 3 stk i alderen 4-8 år så det blir fullt hus og stormende jubel fra dag 3-4 når barnet først kommer. 5 barn i huset + svigermor.. men jeg skal være flink å trekke meg stille og rolig tilbake med lillegullet og nyte litt barseltid oppi alt dette ) Du får ha lykke til du også, få høre om det skjer noe mer med deg ) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå