HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Jeg har i store deler av svangerskapet hatt vondt under kulen på magen. Midt mellom navlen og skambeinet kan man si.. dette begynner å eg bekymre meg veldig.. Om jeg er sliten eller sitter en stund, så greier jeg ikke stå helt oppreist etterpå.. og må vagge meg avgårde en stund før jeg greier å gå normalt.. likevel gjør det vondt. legen sa en gang for lenge siden at det sikkert bare er noen muskler. Men fatter ikke at det skal gjøre vondt så lenge og nå som jeg er så "vant" med å være gravid. Kan det være at ungen ligger lavt eller noe? skjønner ingenting..
Mamma 2010 Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 ja, du beskriver er vondt! Synes du har det mye.... jeg fikk beskjed om å komme til observasjon da jeg hadde det + hard/spendt mage (kynner). Fikk besjed om at det var sterke kynner under magen. Synes du burde kontakte føden, ikke berolige deg med at det er "muskelsmerter". Spørs jo også hvor langt du er kommet, Jeg var uke 35 da jeg kontaktet føden.... Lykke til, og be jordmor se på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå