Dennis 2010 , ny spire 2011 Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Startet i går natt.. Vel og merke etter sex. Tok vel knappe halvtimen før jeg begynte å få veldig vondt. og mange tak..Avventa det i mange timer. Før jeg dro inn på Føden. Fikk da registrering. Og ble målt at jeg hadde ''modningrier'' De gikk vel opp til ca 5 på den riemåleren. Ble sjekket og hadde 1 cm åpning og livmorhalsen var myk. Jordmor sa at enten så kunne det være i gang. Eller så kunne det stoppe opp. I og med at vi hadde hatt sex. Fikk 2 pinex forte og dro hjem. De hjalp jo ingenting. Var på UL i dag for lillegutt er estimert litt liten. Og da sa hun legen at hun tvilte vel på at jeg trengte kontroll neste uke. Men satt opp en tilfelle det ikke hadde skjedd noe. Har gått med små tak i hele dag. Men de har vart rundt 30 sekunder ca.. Når jeg kom hjem fra Sykehuset så hadde jammen meg slimproppen min gått også. Så roet det seg litt. Men nå på kvelden. De siste 3 timene har takene tatt seg veldig opp. Og jeg måler de på ca 6 min mellom hver. Og de varer i 1 minutt.. Skikkelige mensensmerter. OG tak i ryggen. Sitter med varmeflaske og alt. Men det hjelper lite.. Sitter å avventer litt. For jeg vil ikke dra inn på enda en bomtur inn på føden Men håper det er i gang. For er ikke dette veer. Så vil jeg ikke ha det heller. He he
♥jente2010+♥jente2012 Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 så spennende:) masse lykke til!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Iiiih, spennende!! Krysser fingrene for deg!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå