Gå til innhold

Dere som har spist godteri og den slags daglig, gikk dere mye ned i vekt etter å ha kuttet det ut?


jippiii

Anbefalte innlegg

Har vært avhengig av å putte en del i munnen hver eneste dag, men slutter nå! Håper dette vil vise på vekten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg endra kostholdet og gikk ned 6 kg på 7-8 uker. Var ikke kun godis jeg kutta ut, da, men prøvde å drikke mer vann, spise mer grønnsaker og generelt spise oftere.

 

Lykke til, det kommer til å vises! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sliter med d samme,vekten raser oppover og oppover.spiser både sunt og usunt,mn har blitt en del brus,sjokolade og snop.har bekkenløsning,så er utruli dårli på å kom meg ut på tur.så 11 kg opp på 27 uke..og d e enda ei stund t snuppa skal komme.så i dag etter jeg veide meg bestemte jeg meg for at nok er nok,nå ska jeg skrive mat dag bok,og tvinge meg selv ut hver dag på 30-40 min gå tur :)) og jeg håper virkeli vekten går litt ned..laks og ris t middag ii dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei:) Nå spiste ikke eg godterier daglig, men 3-6 ganger i uken. Eg droppet alt snop, ships og brus f.eks.. gjikk ned 1 kilo på 4 uker, ikke noe å skryte av, men alt eg gjorde var å ikke spise snop di fire ukene.. Hadde eg da spist mere sundt, vert litt mer i aktivitet, så hadde d nok blitt ett par mer kilo nedover..

 

Hvordan går det me deg foresten? klarte du å kutte det ut, eller bare ned? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...