Gå til innhold

eggløsning etter SA....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA forrige fredag. Den begynte med brun utflod på lørdagen, onsdagen ble det mere blod i, og på fredagen var det over! Måtte ta en utskraping samme kvelden.

Blødde bare i 6 dager, veldig lite hele tiden( heldigvis)

og påfredagen som var nå hadde vi sex(en uke etter SA) (litt ivrige på og lage baby igjen)

Når er det vanlig og få eggløsning da? Med de to andre barna har mens termin stemt med ul termin. Har 28 dagers syklus.

Har nemlig litt mensmurringer nå, og blank utflod. Kan det være eggløsning? Regnes SA fra lørdagen, eller fredagen da den var endelig??? Litt ny rundt allt dette:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer egentlig på det samme som deg, om man skal regne fra man begynner å spotte eller fra man blør klumper?:S Jeg slapp utskarping da, det kom ut av seg selv.. tok innvendig ul og iløpet av 5 dager var hsg nede på 7! jeg begynte også å ha sex igjen når jeg slutta å blø, og håper på full klaff fortest mulig;) Har lest mye om el etter spontan abort og tror ikke det er noe fasit svar på det noen har det tidelig mens det står skrevet at mange har det noen dager etter det som er vanlig på dag 17/18! Jeg tror jeg hadde det ca 10 dpo men har hatt regelmessig sex, nesten hver dag den mnd her siden jeg ikke tester, vært plaget med mye utflod nå spesielt siste uken og har ikm rundt 18 august hvis den ikke er foskyvet pga spontan aborten! Merker jeg er mer besatt på å bli gravid fort nå etter spontan aborten, håper tanta holder seg langt borte fra oss alle;) tvi tvi:D

Skrevet

Jeg hadde EL på dag 29, håper du slipper å vente like lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...