Gå til innhold

Hvordan ømme bryst fikk dere i begynnelsen? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør en liten spørreundersøkelse her hehe

Spm til dere som fikk ømme bryst rundt uke 4 eller før..

Hvordan ømme var brystene??

Når fikk dere ømme bryst?

Skrevet

Rundt menstruasjon pleier jeg å ha ømme bryster, men denne gangen var det kun brystvortene som var ømme. Da jeg testet positiv skjønte jeg hvorfor… Nå er jeg kommet til uke 7 og nå er hele brystet ømt, jeg ser også at de har blitt større og jeg kjenner at de er tyngre.

Skrevet

Mine kjentes ut som et stort blåmerke, så ble dem større ganske fort, enda jeg nå er gått ned 2 kg grunnet oppkast å kvalme.

Skrevet

Jeg tror spiren ble unnfanget nå på lørdag ( ca 4 dager etter akten) og allerede da fikk jeg ømme bryster.Det gjør vondt når jeg tar på de, og dèt er uvanlig for meg. Kjenner at kjertlene er kommet tilbake! Skal til legen med urinprøve nå. Jeg er så vannvittig spent :)

Skrevet

Hei..

uka før forventet menstruasjon fikk jeg veldig ømme bryster, de ble liksom harde og større.

nå er jeg 6 uker på vei, og de er fortsatt like ømme.

akkurat som d var forige gang jeg var gravid.

Skrevet

Eg begynte å kjenna ømme pupper rundt IKM, og så berre fortsatte det utan at mensen kom. Hjå meg er det hovedsakleg brystvortene som er ømme..kjenne ikkje så mykje til det sånn i det daglege.

Skrevet

Ikke merket noe spes denne gang heller ikke med tullene mine.

Skrevet

Hei hei:) 5 uker i morgen, og jeg begynte å få ømme brystvorter ved ca 4+3.... Heldigvis ikke kvalm ennå, men utrolig trøtt!!!!

Skrevet

Jeg fikk litt uvanlig ømme bryster et par dager før IKM, stusset litt. Gjorde nesten vondt å ta av seg BH'en og kunne ikke ligge på magen. Vondt og ømt å komme borti. Føler det har roet seg litt nå, 5 uker på vei men fortsatt ømt å ta på.

Skrevet

Mine ble ømme 3-4 uker etter jeg ble gravid. Først var det bare brystvortene, men nå er det liksom hele. Er 11+3 nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...