SecretFlower* Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Har dessverre ikke klart å få sett på alle den siste tiden. Har ikke hatt tid, og dessuten er det mange jeg ikke klarer å få inn. Så derfor hopper jeg over dere, for å se på dere senere, om jeg evt får inn noe da. Dersom noen ønsker at jeg skal ta en titt, send mail til: [email protected] Så skal jeg ta en titt så fort jeg får tid:)
vonk Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Har ikke mailen tilgjengeli for øyeblikket. Kunne du tatt en titt her? Når vil jeg bli gravid! Evt kjønn. Født 18.11.86 På forhånd takk!
SecretFlower* Skrevet 9. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2010 Får ikke inn noe umiddelbart på deg. mulig du må vente til nærmere jul. Har du vært hos lege/gyn med noen bekymringer nylig? Muligens føler du at noe er galt? Tror ikke det er det hvertfall, tro det er tankene dine som er litt negative i blant. Og at du må begynne å tenke mer positivt. Når du har klart å fokusere på hva som er bra, da tror jeg spiren sitter. En jente tror jeg!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Hiver meg på et spørsmål jeg også, Frida.. Lenge til jeg føder? Er veldig fødeklar nå 31.01 er jeg født
missme Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Er det riktig mailadresse? den så litt feil ut, både med bindestreken og .no på hotmail I såfall prøver jeg meg på nytt, du virker så treffsikker så hadde vært moro om du hadde anledning å se på meg? f. 15.12.75 og vil gjerne vite når vi blir gravide og om vi blir det på egen hånd.
Mamma til to nyydelige jenter Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Ser du flere barn på meg? og når? 090180
vonk Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Tusen takk for svar! Har hatt problemer med en vanskeli mage og har vært hos lege med bekymring for den! Det har heldigvis roet seg så nå er det kryssing av fingre og tær for at første fryseforsøk skal sitte
SecretFlower* Skrevet 9. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2010 Ser det er flere som skriver seg inn her. Men som jeg skriver i toppen av tråden, blir det for mye energier på en gang. Så setter pris på om dere sender mail i stede:) Evt kan dere sende pm. Frida:)
SecretFlower* Skrevet 9. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2010 Blir for mye energier på en gang i slike tråder. Derfor ønsker jeg heller å svare dere på mail eller pm.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #10 Skrevet 10. august 2010 Frida: jeg kan ikke set noe pm-system på profilen din?? Og har prøvd å sende mail, men lurer på om adressen er feil? Skjønner godt at det blir for mye energien i slike tråder, derfor er jeg anonym her.. I håp om å få til å sende deg pm/mail :-) Noen andre adresser jeg kan prøve eller? N.L.B
SecretFlower* Skrevet 10. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2010 Det skal gå an å sende til den mailen. Jeg har hvertfall mottatt en del allerede. Og av og til må du legge meg til som venn for å sende pm. Har du forsøkt det?
SecretFlower* Skrevet 17. august 2010 Forfatter #18 Skrevet 17. august 2010 Dytter denne opp igjen, og informerer om at jeg ikke har fått sett på så mange i det siste. Om det er noe dere lurer på så setter pris på å svare dere på mail. Skal se på dere så fort jeg får tid.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå